מוצרים משקמים ומחזקים לאחר השתלת שיער

תוכן עניינים

השתלת שיער היא אחת הפרוצדורות המוכרות והפופולאריות ביותר במאה ה-21. נשים וגברים רבים ניגשים כיום לטיפולי השתלת שיער משום שהפתרון לקבלת שיער עשיר ומלא הוא פשוט יותר מאי פעם. היום קיימות שיטות רבות לביצוע טיפולי השתלת שיער, ואת רובם ככולם תוכלו למצוא גם בישראל וגם ברחבי העולם בכלל ואיסטנבול שבטורקיה – בירת ההשתלות העולמית – בפרט. 

חשוב לציין, טיפולי השתלת שיער מביאים איתם תוצאות רק בחלוף מספר חודשים. מדובר על תהליך ארוך שמתחיל בניצנים ראשונים רק לאחר 3 חודשים מיום ההשתלה, ונמשך עד כשנה ואפילו שנה וחצי לאחריה. לכן, אל הטיפולים צריך להגיע עם סבלנות יתרה. תמיכה בשיער המושתל החדש לצד תמיכה בשיער הקיים, הופכת להיות חשובה לא פחות מביצוע ההשתלה עצמה (במידה ומדובר על השתלה מעורבת, אזורי הקרחה לצד שיער קיים באזורי ההשתלה). אם אתם מסוג האנשים שבוחרים לקחת צד פעיל ולעזור לשיער שלכם להשתקם ולהתחזק אחרי טיפולי השתלת שיער – המאמר הזה בדיוק בשבילכם.

הימנעות מצד אחד, אקטיביות מצד שני

ידוע כי לאחר טיפולי השתלת שיער, הראש הופך למקור רגיש ועדין ביותר, העלול להיפגע בקלות אם המטופל אינו מקפיד על ההוראות הנדרשות ממנו. היות ושיתוף הפעולה מצד המטופל הוא לא פחות מהכרחי, כדאי לשלב בו גם תכשירים שיוכלו לקדם את התהליך. אז בראש ובראשונה, ועוד לפני שנדבר על מוצרים משקמים ומחזקים לאחר השתלת שיער, חשוב להקפיד על מספר דברים אחרי הטיפולים:

  1. הימנעות מחשיפה ישירה וארוכה לשמש, לפחות בשבועות הראשונים שלאחר ההשתלה.
  2. ב- 10 ימים הראשונים לאחר ההשתלה יש להימנע מפעולות חפיפה אגרסיביות של השיער, למרות שיכול לגרד אסור לגרד אסור למשוך גלדים מאזור ההשתלה. 
  3. ב- 10 ימים הראשונים לאחר ההשתלה יש להימנע מהנחת חפצים על הראש (כובע, תפילין, כיפה, קסדה ועוד). לאחר 10 ימים אפשר להניח בעדינות גם כובע וגם כיפה וגם לחזור להניח תפלין – קסדה אפשר לאחר כחודש חודש וחצי ולא לפרקי זמן ממושכים.  פרוטוקול טיפולים משמרי שיער לאחר השתלה כוללים מגגון רחב של מוצרים 

מוצרים משקמים ומחזקים לאחר השתלת שיער 

אז איך שומרים על השתלת שיער? מגוון ההמלצות וההצעות בתחום שימור שיער, לפני ואחרי השתלה, רחבים מאוד. שימוש במוצרים משקמים ומחזקים לאחר השתלת שיער, אמורה בגדול להפנות משאבים של מזון וחומרים אותם הגוף זקוק, כדי לסייע לייצר שיער חדש וכדי לתמוך בשיער הקיים. כמות זקיקי השיער החדשים על הראש מצריכה הסעה ובנייה של כלי דם שיוכלו להזין את כל כמות הזקיקים החדשים באזור.
התמיכה שאנו מדברים עליה בנויה מפרוטוקול שנבנה על בסיס מחקרים שפורסמו בתחום, העשויים לעזור ולתרום לקצב צמיחת השיער להיות מהיר ויעיל עד כמה שניתן.  

כאשר אדם ניגש לטיפולי השתלת שיער, הוא יכול לפעול באופן אקטיבי על מנת לחזק ולשפר את התוצאות המתקבלות מהם. לעומת זאת, הוא גם יכול לשבת מהצד ולהמתין עד שהתוצאות יתחילו להיראות כלפי חוץ (אין ספק שתהליך זה יהיה הרבה יותר ארוך). 

מוצרים לטיפול חיצוני

כנראה שאתם מבינים כבר בעצמכם שאין דבר כזה "קסם" בעולם השתלות השיער, ולכן אתם מראש בוחרים להשתמש במוצרים משקמים ומחזקים לאחר השתלת שיער. הצעד הזה הוא בהחלט נבון וחכם, ויכול להעניק לכם יתרונות רבים בהמשך הדרך. אז במה מתחילים להשתמש קודם? בואו נכיר את מבחר המוצרים שעומדים לרשותכם.

  • שמפו 
  • סרום / קצף אנטיספטי לחיטוי 
  • קרמים לטיפול באזור התורם
    מינוקסידיל 5% לגברים , 2% לנשים 

מוצרים לטיפול תוך גופי:

  • ויטמינים 
  • פרופסיה / פנסטריד וכו' 
  • טיפולי הזרקות של פלסמה – טיפולי PRP  IPRP  PRGF 

שילובים של חומרים טבעיים כמו דקל ננסי ועוד. 

רקיחות טופיקליות שמשלבים מגוון חומרים ביחד – חומרים שאפשר לרכוש רק עם מרשם רופא.

מוצרים משקמים ומחזקים לאחר השתלת שיער הם רבים, וניתן לרכוש אותם כמוצרים בודדים או כחבילות לשיקום וחיזוק השיער. כיום קיימים בשוק אין ספור מוצרים  של מותגים מוכרים יותר או פחות בישראל. קליניקות שונות בארץ ובעולם מציעות חלק מהמוצרים במיתוג מקומי. 

האם השימוש במוצרים משקמים ומחזקים לאחר השתלת שיער הוא עניין של חובה?

באופן כללי, אין חובה מובהקת לעשות שימוש במוצרים משקמים ומחזקים לאחר השתלת שיער, אך מצד שני – קיימת בהחלט המלצה חמה לעשות בהם שימוש. בסופו של דבר, אם תחשבו על זה, כמעט לכל פעולה שאנחנו עושים בחיים קיימות גם פעולות משלימות. לדוגמא, אם אנחנו מתאמנים בחדר הכושר, שתיית משקאות חלבוניים לאחר האימון תוכל להעצים את פיתוח השרירים שלנו. עצם קיום הפעולות המשלימות, גורם לכך שהפעולה הראשונית תוכל להתבסס בצורה הרבה יותר חזקה ומשמעותית בגוף שלנו. הדבר נכון גם לגבי מוצרים משקמים ומחזקים לאחר השתלת שיער. אז נכון, אף אחד לא עומד לחייב אתכם לעשות בהם שימוש, אבל השימוש הזה בהחלט יכול להוביל אתכם לתוצאות נהדרות וארוכות טווח.

קניית מוצרים משקמים ומחזקים לאחר השתלת שיער  

לצערנו, קיימים היום כל מיני תכשירים שונים בשוק, שחלקם מקוריים וחלקם לא. על מנת להבטיח שאתם עושים שימוש במוצרים שאכן מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי, ואכן יוכלו להוביל אתכם לתוצאות טובות – מומלץ לרכוש את המוצרים אך ורק במקומות המורשים למכור אותם, ושנושאים את תווית האישור של משרד הבריאות. 

השתלת שיער בביטחון מלא, בתמיכה משמעותית גם לאחר הטיפול, עם תוצאות טבעיות ועמידות לאורך זמן – עם איילת גייר החברה הבינלאומית לרפואה אסתטית תוכלו ליהנות מכל זה.

איילת גייר מציעה מגוון מסלולים רחב של טיפולי השתלת שיער, שמתבצעים במקומות המומלצים ביותר בעולם – בישראל כמו גם בטורקיה, אלבניה, יוון גאורגיה. בסגירת טיפולי השתלת שיער עם איילת גייר, אתם מבטיחים לעצמכם טיפולים איכותיים ומקצועיים, במחירים מצוינים, עם הכוונה מקצועית מלווה בפיקוח רפואי של רופאי עור  – ובעיקר מקבלים הכוונה והתאמה אישית כיצד לטפל בשיער שלכם לאחר ההשתלה. רק אצל איילת גייר, כל מטופל מקבל פרוטוקול אישי לשימור השיער המותאם בדיוק למצבו, ולוקח בחשבון את כל ההמלצות הקיימות כיום בעולם ובספרות המקצועית סביב טיפולים לאחר השתלות שיער.

אתם מוזמנים לפנות – צרו קשר עם איילת גייר במספר הטלפון 2127 * 

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן