השתלות שיער בטורקיה

השתלות שיער הן טיפול פופולארי מאוד בישראל בעיקר בקרב גברים (אך לא רק) וזאת בשל העובדה שהתקרחות והתדלדלות השיער נפוצה במיוחד כאן במדינה הקטנה שלנו. כל הזמן הולכות ומתפתחות שיטות מתקדמות להשתלת שיער שהופכות את הטיפול לאטרקטיבי מכפי שהיה בעבר. לפני שתתחילו טיפול השתלת שיער, חשוב להכיר את התהליך, העלויות והאלטרנטיבות בארץ ובחו"ל.

תוכן עניינים

השתלת שיער – האם זה מתאים לי?

התקרחות היא תופעה נפוצה במיוחד בישראל. זה לא נדיר לראות גברים שכבר מגילאי הנערות מתחילים לפתח מפרצים בשיער ומתגייסים עם ראש קירח כמעט לחלוטין. יש מי שההתקרחות היא לטעמו, אך במקרים רבים היא לא הולמת את הגיל ויוצרת מראה מבוגר יותר. ישנן אלטרנטיבות להשתלת שיער, אך הן לא ממש אטרקטיביות, למשל חבישת פאה שלרוב נראית לא טבעית ואיננה נוחה, תסרוקת "הלוואה וחיסכון" שלא מחזיקה כאשר יש רוח או פשוט להשלים עם הקרחת. במידה והאלטרנטיבות הללו לא ממש קוסמות לכם שווה לכם לשקול טיפול השתלת שיער.

נסייג כאן ונגיד שטיפול זה למרבה הצער לא מתאים לכל אחד. בטרם הטיפול יש לערוך בירור רפואי על מחלות בעבר או בהווה שמונעות את הטיפול, תרופות או אזורי תרומה צרים מדי, תיאום ציפיות אישי זה שם המשחק לכן חשוב לא לוותר על ייעוץ פרונטלי ולא להתספק בייעוצים המבוצעים רק מתמונות. 

אם בחרתם בהשתלת שיער לא כדאי לחכות

השתלת שיער מתבססת על האזורים בקרקפת בהם עדיין יש לכם שיער עבה וחזק ביחס למקומות בהם השיער מתדלדל. עם זאת, ככל שהזמן עובר השיער מתדלדל ונושר גם במקומות האלו, ולכן במידה והחלטתם ללכת על השתלת שיער חשוב לא לחכות אלא להתחיל את הטיפול בהקדם. ככל שתתחילו את הטיפול מוקדם יותר כך סביר שהוא יהיה אפשרי לביצוע והתוצאה תיראה טוב יותר.

השתלות שיער בחו"ל או בישראל?

אחת הדילמות שעומדות בפני מי שמעוניינים לבצע השתלת שיער היא אם לעבור את הטיפול בקליניקה ישראלית או בחו"ל, כאשר בדרך כלל האלטרנטיבה היא בטורקיה המהווה מעצמה בתחום ונוחה למדי בשל הקרבה הגאוגרפית אלינו. נסכם בקצרה את הנקודות החשובות בכל אחת מהאפשרויות:

השתלות שיער בישראל נחשבות במקרים רבים לאיכותיות וזאת משום שהן מפוקחות באופן ישיר על ידי משרד הבריאות ובוצעות על ידי רופאים מוסמכים. בנוסף, קיים פיקוח על איכות הציוד והחומרים בהם נעשה שימוש לצורך השתלת שיער. יתרון חשוב נוסף בביצוע הטיפול בישראל הוא האפשרות לבצע בדיקות מקדימות פנים מול פנים (לעומת העברת מסמכים וצילומים כשהטיפול נעשה בחו"ל), המשך מעקב ובקרה בארץ וכן קבלת שירות בעברית על ידי רופאים ישראלים, שזה תמיד נוח.

טורקיה היא מעצמה של ממש להשתלות שיער, ומגיעים אליה מכל העולם לצורך טיפול זה. בטורקיה תוכלו לעבור טיפול השתלת שיער בקליניקות בעלות שם בין לאומי ולהנות מטיפול ברמה גבוהה מאוד. בנוסף, מחיר טיפול השתלת שיער בטורקיה עשוי להיות נמוך מטיפול מקביל בישראל ב-30 עד 50 אחוז, כך שהטיפול זול משמעותית אפילו כשמוסיפים עלויות טיסה ולינה. 

השתלות שיער בטורקיה לא מבוצעות עי רופאים ! הרגולציה בטורקיה מאפשרת לבצע השתלות שיער גם לאחים ואחיות לפרמדקים ולמקצועות של טכנאים מכשור רפואי לעבור הכשרה ולימודים ולהיות כשיר לבצע השתלות. זה הבדל מהותי שמשפיע לא על תוצאת ההשתלה אלא על העלויות הגבוהות של ביצוע ההליך עי רופא. 

כמה זה יעלה לנו?

מחיר השתלת שיער נקבע בהתאם למספר קריטריונים, אך באופן כללי המחיר בישראל נע בין 15,000 ל-27,000 ש"ח, בעוד המחיר לטיפול בטורקיה נע בין 9,000 ל-15,000 ש"ח.

השתלות שיער עם ליווי מקצועי לכל אורך הטיפול

חברת איילת גיר מפעילה 4 קליניקות בישראל המציעות מגוון טיפולי השתלות שיער, טבעי , סינתטי טיפולים לשימור שיער בכול השיטות הקיימות היום בעולם גם בארץ וגם בטורקיה. כמו כן, מציעה החברה ליווי מלא לטיפול השתלת שיער בטורקיה במידה וזאת ההעדפה שלכם. החברה מקפידה על שירות ברמה הגבוהה ביותר המוענק על ידי הצוות הרפואי המוביל בתחומו בישראל ותוך שימוש במכשור המתקדם ביותר בשוק.

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן