השתלת שיער בישראל

השתלת שיער באופן כללי בארץ ובחו"ל, נהפך להיות טיפול אסתטי שכיח מאוד בעיקר עבור הגברים בארץ ובעולם. כאשר אומרים את צירוף המילים השתלת שיער, ישר הדבר הראשון שעולה זה – תורכיה. תורכיה היא מבין הארצות המובילות בתחום השתלת השיער וברחבי תורכיה אפשר למצוא קליניקות המבצעות את התהליך של השתלת שיער. היום ישראל נחשבת לא פחות מתורכיה בתחום ואפילו אפשר להגיד שישראל מחזיקה בתואר אחת המדינות המובילות בתחום.

תוכן עניינים

רגע לפני שיוצאים מהארץ לטורקיה

אחרי שכבר נפלה ההחלטה לבצע את תהליך השתלת השיער עכשיו זהו הזמן להחליט איפה עוברים את התהליך. חשוב להבין את המשמעויות של השתלת שיער בחו"ל שכן מדובר בנסיעה עם פרטנר שילווה את המטופל בתהליך. בדרך כלל הנשים מלוות את בעליהן בטיפולים גם כדי להיות ולתמוך בהליך של השתלת שיער וגם על הדרך לטייל בעולם.
נסיעה לחו"ל כרוכה בעלויות נסיעה וכמו שכבר נאמר קודם, אם נוסעים עם פרטנר כלשהו, בטח לא נשב במלון המארח ומחכה שהטיפול יגמר אלא נרצה לטייל ולקנות, מה שאומר – הוצאה כספית גדולה. אמנם עלות השתלת השיער כדיל אחד לא יקרה אבל צריך לקחת בחשבון את שאר ההוצאות

כמה נקודות נוספות למחשבה טרם סגירת הדיל

אם כבר לקחתם בחשבון את העלויות הנוספות שלא מוזכרות בדיל כדאי שתחשבו על זה:
הגעתם לארץ אחרת, בדרך כלל לתורכיה, כדי לבצע את ההליך של השתלת שיער. מדינה זרה שלא מכירים, שלא מבינים את השפה, אני באופן אישי לא הייתי רוצה לא להבין את הרופא המטפל שלי, בטח לא במשהו כמו השתלת שיער שבא לידי ביטוי ביופי החיצוני ובטח שלא להבין את ההליכים והתופעות שעלולות להגיע כתוצאה מכך.בדרכ רוב הספקיםכשרוצים לבצע השתלת שיער בחו"ל, הכל קורה דרך שיחות זום, שליחת מסמכים בפקס או במייל, זאת אומרת שאין בכלל אינטראקציה אנושית בין המטפל למטופל בטרם תחילת הטיפול. באיילת גייר גם השתלת שיער בטורקיה עוברת דרך ייעוץ פרונטלי וליווי מלא לאורך כל תהליך ההשתלה הייעוץ אתה לא לבד אף פעם !! נקודה חשובה נוספת, בתורכיה אין רופאים שמבצעים השתלות שיער רוב מוחלט של המבצעים הם לא רופאים !נקודה נוספת שממש צצה בימים אלו, היא אזהרות המסע של משרד החוץ לגבי נסיעה לתורכיה בגלל איומים כאלו ואחרים. לא פעם קורה שיש אזהרות מסע ליעד זה, וזה בהחלט משהו שצריך לקחת בחשבון בקבלת ההחלטה.

איזה רופא מבצע את השתלות השיער?

אז לקחנו בחשבון את השיקולים הכרוכים בנסיעה לחו"ל על מנת לבצע את השתלת השיער ועכשיו נעבור לארץ שלנו – ישראל. בישראל תחום השתלות השיער בשנים האחרונות ביסס את עצמו כמוביל וישנם רופאים נהדריםרמיומנים מנוסים עם גלריית תוצאות מרשימה. ישראל היא מעצמת על בכול תחום שהיא נוגעת בו וגם בתחום השתלות השיער אנו עוד נכבוש את הפסגה הזו בשנים הבאות. השתלת שיער היא פעולה אסתטית פשוטה שצריך לצבור בה ניסיון אבל היא לא פעולה מעבר להרי החושך ובטח לא כזו שהטורקים הטכנאיים שמבצעים את ההשתלה יכולים להיות יותר טובים מאיתנו – ממש לא !
רופאים ישראלים מבצעים את השתלות השיער באופן מדויק, באופן מקצועי ומיומן. בקליניקות של איילת גייר תמצאו רק את הרופאים המוסמכים להשתלת שיער, רופאים בעלי שם וידע עשיר ומקצועי בטיפול בהשתלת שיער. בקליניקות של איילת גייר תוכלו לדבר בשפה שלנו, בצורה ברורה שלא משתמעת לשני פנים, תוכלו לקבל החלטה אם ברצונכם להמשיך או לא לאחר פגישת ייעוץ פרונטלית ולא על ידי העברת מסמכים במייל או בפקס כפי שעושים כאשר רוצים לבצע את הטיפול בחו"ל.

לסיכום יתרונות וחסרונות

כמו בכל דבר ובטח בכל הקשור לשינוי במראה החיצוני שלנו, לא נרצה ללכת על אולי או על לא בטוח, אין מקום לטעויות. אנחנו שואפים להגיע לתוצאה שאנחנו מדמיינים כבר שנים ולא להתפשר על כלום!
על כן אם החלטנו על נסיעה לחו"ל צריך לקחת בחשבון שמדובר בכמה ימים של שהייה, מה שאומר שצריך להגיע עם ליווי, מה שאומר שבנוסף לדיל "האטרקטיבי" שלקחנו, יש עלויות של הפרטנר המצטרף בנוסף על ימי החופש מהעבודה גם שלכם וגם של הפרטנר.
דבר נוסף והכי חשוב – השפה חייבת להיות תקשורת ברורה בין המטפל למטופל! זהו צורך ברור שעליו לא מתפשרים לכן באתר של איילת גייר תוכלו למצוא פתרון ייחודי – ליווי לחו"ל יחד עם מישהו בקיא בתחום, כנסו והתרשמו.
והכי חשוב סיימתם השלה אתם חוזרים לבית שלכם למיטה שלכםף לא מלון זר לא טיסות עומסים של אנשים מטוס זמן עייפות – הכי נוח לעשות בארץ
לעומת חו"ל, כאן בארץ – השתלת שיער בישראל היא הפתרון המושלם במיוחד ובעיקר בגלל מחסום השפה שיכול להוות בעיה גדולה מאוד, אנחנו לא רוצים שמישהו יתווך בינינו לבין המטפל שלנו, בטח לא כשמשקיעים כסף וזמן.
בקליניקות של איילת גייר תוכלו להגיע לפגישת ייעוץ שבה תוכלו להעלות את כל החששות שיש בהנחה שאין בעיה רפואית כזאת או אחרת המונעות מביצוע השתלת השיער. הקליניקות של איילת גייר נמצאות כאן, "מתחת לאף" ובאמצעות נסיעה קצרה תוכלו לבצע השתלת שיער בישראל.
כל שנותר להגיד – תתחדשו!

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן