השתלת שיער ישראל

השאיפה של הקליניקות המובילות להשתלת שיער בישראל היא למראה יותר טבעי, מה שמוביל אותן לפתח שכלולים למיניהם שבסופו של דבר מתפתחים כתוצאה מתוצאות הטיפול של מטופלים רבים. בהמשך לכך, התוצאות הן של מראה טבעי מדויק מאד, כפי שכל מטופל מעוניין לקבל. אם גם אתם מתלבטים, אתם בהחלט מוזמנים לקרוא את הכתבה הבאה שנועדה במיוחד עבורכם.

תוכן עניינים

מהי השתלת שיער

עם השנים התפתחו קליניקות  רבות להשתלת השיער בישראל, וכתוצאה מכך גם שיעור ההצלחה שלהן. השתלת שיער היא פתרון מושלםלאזורים בהם לא כבר גדל שיער על הקרקפת – בין אם מדובר בדילול שיער באזורים סוימים, נסיגה, קרחת או אפילו צלקת. המטרה של השתלת שיער היא השבת שיער לאזורי התקרחות – קצת בדומה להשתלות איברים, אולם במקרה הזה המטופל הוא גם התורם של עצמו. בשביל תוצאות טובות במיוחד, מומלץ לפנות לטיפול אצל איילת גייר השתלות שיער.

מה מוביל לאובדן שיער?

על מנת להבין טוב יותר את תהליך השתלת השיער, יש תחילה להסביר מדוע מתרחש אובדן שיער. בקצרה, לצד גורמים מגוונים כמו אורח חיים או גנטיקה, הסיבה המעשית ביותר להתקרחות גברית היא קיומו של אנדרוגן בשם DHT אשר בכוחו להוביל לתקיפה אוטואימונית של זקיקי השיער. יש לציין שרוב שיער הגוף שלנו נשאר אדיש לתקיפה המדוברת, אבל באזורים בהם השיער חלש יותר נוכחות האנדרוגן עלולה להוביל להיחלשות השיערות עד לכדי דילול, נשירה ואף התקרחות.

חשוב לציין

למרות שהשתלות שיער נשמעות אופטימליות, במיוחד השתלות שיער ישראל בלי להתאמץ לנסוע לחו"ל – חשוב להדגיש שהשתלות השיער כרוכות בתהליך ארוך וחודרני מאד שאינו מספק תוצאות מיידיות – אין אפקט מדהים בשבועות ואפילו החודשים הראשונים. לצד זאת, אחרי שנחזור לראות שיער שופע ומלא אחרי ביצוע הפעולה, נהיה מאד מרוצים מההחלטה לבצע אותה.

איך מתבצעת השתלת השיער?

להשתלת השיער יש שלושה שלבים – הוצאת זקיקי השיער מאזור התרומה, פתיחת ערוצים באזור ההשתלה וביצוע ההשתלה עצמה. במהלך הוצאת זקיקי השיער מוציאים למטופל זקיקים אשר עטופים ברקמתו האנושית. לאחר מכן, המשתיל יוצר גומות קטנות אליהן בהמשך יוחדרו זקיקי השיער הקצורים. לבסוף יבוצע תהליך ההשתלה עצמו, כאשר הזקיקים מושתלים בקרקפת.

מהן השיטות המקובלות להשתלות שיער?

שיטת ההשתלה שנחשבת בימינו להיות המתקדמת ביותר היא שיטת ה-Follicular Unit Extraction – בראשי תיבות, FUE. שיטת Micro FUE נחשבת לחדשנית ביותר, ולצידה שיטת DHI אשר מבצעת השתלה ישירה (במקום שימוש בערוצים) באמצעות עט מיוחד.

לסיכום

אצלינו באיילת גייר השתלות שיער לא מתפשרים על איכות, בין אם מדובר באיכות ביצוע פעולת השתלת השיער ובין אם מדובר בהתאמת התוצאה בדיוק לציפיות הלקוחות שלנו, שתמיד יוצאים מרוצים. חוץ מזה, אחד היתרונות שלנו הוא שאנחנו פועלים בישראל – כבר אין צורך להתאמץ ולנסוע עד טורקיה בשביל להיראות כמו שאתם רוצים. מומלץ בחום לפנות אלינו להתייעצות.

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן