השתלות שיער בזקן

השתלת שיער בזקן הפכה לטרנד חם בעולם בשנים האחרונות ומאפשרת לגברים רבים שחווים חוסר שיער בזקן פתרון שלא היה נגיש ידוע או אפשרי בשנים קודמות.

מימי הרצל חוזה המדינה ועד לטרנד ההיבסטרים ששטף את העולם גברים שגידלו זקנים גדולים וארוכים  
גברים רגישים לנראות הזקן שלהם. זקן יכול להיות מאפיין מזוהה גם לגברים דתיים וגם לגברים חילוניים כסטטוס של מיתוג אופנתי גברים מטפחים זקנים קצרים או ארוכים והוא חלק בלתי נפרד מנראות וטיפול הפנים.

זקן דליל הוא תופעה קיימת ואף נפוצה מסתבר – אבל יש לה פיתרון.

יש גברים שסובלים מזקן דליל או חוסר צמיחה סימטרי באזור הלחיים שיכול להיראות כמו חורים ריקים משיער. המראה הוא לא אחיד ויכול להיות מאוד בולט לעין. הפתרון של השתלת שיער בזקן מאפשרת שחזור מלא של אזורים בזקן שלא מלאים.

הליך ההשתלה זהה לתהליך השתלת שיער ראש בשיטת FUE ויכול להתבצע גם בשיטת  DHI. ההשתלה בזקן מאפשרת מילוי חללים ריקים, הגדלה של צפיפות השיער באזורים עם דילול דיפוזי. האזור ממנו אנו קוצרים תרומה להשתלת שיער בזקן הוא אזור העורף. מי שצריך לשלב השתלת שיער בזקן ביחד עם השתלת שיער בראש, יכול לבצע את התהליך ביום אחד. את הזקיקים משתילים באזור הזקן לפי הפיזור וקו השיער שבוצע בשלב טרום ההשתלה ביחד עם הרופא. ההשתלה מבוצעת בהרדמה מקומית גם של אזורי התרומה וגם באזור הזקן שם מבוצעת ההשתלה. שיטת ההשתלה אינה מלווה בכאבים וללא צלקות. ההחלמה מהירה ואפשר לצפות לשיער חדש באזורי ההשתלה בין 4 -5 חודשים לאחר ההשתלה. השיער ממשיך לצמוח, לצאת ולהתעבות במהלך כל שנת ההשתלה הראשונה.

צריך לזכור! שהשתלנו שיער ראש באזור הזקן – בתחילת הצמיחה יכולים להיות הבדלים בין השיער המושתל לשיער הטיבעי בזקן, הבדלים אלו מיטשטשים במהלך השנה הראשונה והשנייה לאחר ההשתלה.

צרו איתנו קשר!
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

הצוות הרפואי

הצוות הרפואי שלנו כולל רופאי עור מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר בתחום האסתטיקה הרפואית.

שיטות טיפול

Micro FUE

Follicular Unit Extraction

ובעברית – חליצה של יחידת זקיק שיער
השתלת שיער בשיטת מיקרו FUE הינה שיטה בה זקיקי השיער נלקחים אחד אחד מהאזור התורם ומושתלים באזור הקרחת. השתלת השיער נמשכת כ-6 שעות בהתאם למספר הזקיקים המושתלים עד לקבלת תוצאה טבעית, ללא צלקות, ללא תפרים ועם 98% הצלחה!

נגן וידאו

DHI

Direct Hair Implant

ובעברית – החדרת זקיק שיער בצורה ישירה
שיטה זו נחשבת לשיטה מתקדמת יותר (כרונולוגית היא פותחה אחרי שיטת ה-FUE הוותיקה) אשר “חוסכת” שלב בתהליך ההשתלה, אך דורשת נוכחות מלאה של המומחה לאורך תהליך ההשתלה עצמה. בנוסף, פרוצדורה זו דורשת תאורה חזקה במיוחד ולעיתים אף שימוש בזכוכית מגדלת דרכה עובד המומחה.

נגן וידאו

גלריה

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן