השתלות שיער בישראל

סובלים מהתקרחות או מהתדלדלות בשיער? זוהי תופעה המטרידה רבים מהגברים והנשים בישראל, בעיקר כשהיא מתרחשת בגילאים צעירים. בשנים האחרונות תחום השתלות השיער התקדם מאוד, וקיימות מספר שיטות לכך. לפני שתתחילו בתהליך, חשוב שתכירו את השיטות השונות, המגבלות ואפשרויות השתלות שיער בישראל ובחו"ל.

תוכן עניינים

מתי השתלות שיער מתאימות?

התדלדלות בשיער היא בעיה נפוצה בישראל ובעולם ומשפיעה באופן עמוק על הביטחון והדימוי העצמי. רבים מאיתנו לאורך השנים מסתכלים במראה ורואים בתסכול כיצד השיער שאהבנו מתחיל לנשור וצורת הפנים משתנה ללא היכר. במידה ונשירת השיער מפריעה לכם, מומלץ לפנות לייעוץ לתחילת טיפול השתלת שיער.

לצד זה, חשוב לדעת שהשתלות שיער הן כרגע לא מתאימות לכולם. לפני התהליך יש לבצע בירור על מצבו הרפואי של המטופל כגון מחלות בהווה ובעבר, נטילת תרופות, תגובות עוריות, אלרגניות ועוד. למרבה הצער, ישנם מצבים רפואיים שלא מאפשרים ביצוע השתלות שיער או שמצריכים התייחסות וטיפול מיוחד.

האם השתלת שיער עוצרת את נשירת השיער?

לפני שתתחילו את התהליך חשוב שתדעו כי השתלת שיער לא עוצרת, מונעת או מעכבת את נשירת השיער שלכם. ישנם מטופלים שלא מודעים לכך, וכשהם רואים שהטיפול לא עצר את הנשירה נוצרת עוגמת נפש. 

שיטות שונות להשתלת שיער

לפני שתתחילו את התהליך חשוב שתדעו כי השתלת שיער לא עוצרת, מונעת או מעכבת את נשירת השיער שלכם. ישנם מטופלים שלא מודעים לכך, וכשהם רואים שהטיפול לא עצר את הנשירה נוצרת עוגמת נפש. 

שיטות שונות להשתלת שיער

קיימות שיטות שונות לביצוע השתלות שיער בחו"ל ובישראל, חלקן ידועות יותר או פחות. הבאנו את השיטות הנפוצות:

  • Follicular Unit Transplantation – FUT

מדובר על פרקטיקה להשתלת שיער שכבר מעל עשור לא מבוצעת בשום מקום בעולם. זו טכניקה שכללה כירורגיה אגרסיבית באזור העורף, השאירה צלקת ויכלה לספק מס מועט מאוד של זקיקים. השתלות שיער שבוצעו לפני יותר מ10 שנים צפונה הם השתלות פחות איכותיות בצפיפות לא טובה, סימן ההיכר של ההשתלה הזו היא צלקת משמעותית באזור העורף. כאמור זו לא שיטת השתלה שמבוצעת כיום. 

  • Micro Follicular Unit Extraction – FUE – M

שיטה זו היא למעשה שדרוג ופיתוח של שיטת FUT הקודמת. בשיטה זו מושתלים אלפי זקיקים ( בין 2,000 ל-5,000)  בטיפול אחד הנמשך כ 8 שעות במסגרתו ראשו של המטופל מגולח לחלוטין. בטיפול, יוציא הרופא את זקיקי השערות מהאזור התורם בקרקפת בטכניקה חדשה ויחודית, זקיק זקיק , וזקיקים אלו עוברים מיון לפי איכות הזקיק – סינגלים, דבלים, טריפלים – כל סוג זקיק מותאם להשתלה במיקום אחר בראש ,לאחר מכן זקיקים אלו נשתלים באזור הנתרם בתעלות שנפתחו- פתיחת ערוצים. בשל הצורך בגילוח שיטה זו נפוצה בעיקר בקרב גברים, ומאופיינת במשך החלמה קצר ללא צלקות וסימנים אחרי הטיפול.

  • Direct Hair Implantation – DHI 

שיטה הפופולארית בקרב נשים בשל היעדר הצורך בגילוח השיער. בשיטה זו, מוצאים זקיקי שיער מהאזור התורם בדיוק באותה השיטה כמו בטכניקת FUE   הזקיקים מוכנסים באופן ידני למזרק טיטניום ייעודי (אימפלנטור ) המזריק את הזקיקים למיקום הרצוי – בלחיצה אחת המכשיר גם פותח את הערוץ וגם מזריק את הזקיק לתוך הערוץ שנפתח. 

בשנים האחרונות אנו רואים גם גברים רבים שלא רוצים לגלח את קדמת הראש בוחרים בשיטה זו להחזיר שיער ללא גילוח מלא.

כדאי לבצע השתלת שיער בארץ או בחו"ל?

גברים ישראלים הן אחת האוכלוסיות הסובלות מהתקרחות מוקדמת מה שהפך את ישראל למעצמת התקרחות, ובהתאמה ישנם מגוון טיפולים שניתן לקבל בישראל. היתרונות בהשתלת שיער בישראל נוגעים לאיכות הטיפול, המפוקח על ידי משרד הבריאות ומבוצע על ידי רופאים

האפשרות לבדיקות מקדימות באופן פרונטלי וכן מתן שירות בעברית, מה שתמיד מקל על התהליך.

לצד זה, רבים פונים לטיפולי השתלות שיער בטורקיה, הנחשבת למעצמה בתחום. מחיר השתלת שיער בטורקיה נמוך באופן משמעותי ביחס למחיר בישראל, לעיתים גם כשמוסיפים את הוצאות הלינה והטיסה. מכוני השתלות שיער בטורקיה נחשבים למומחים בתחום, ונוהרים אליהם מכל העולם לביצוע השתלות שיער, גבות וזקן.

השתלת שיער עם ליווי מקצועי

חברת איילת גיר מציעה ללקוחותיה מגוון טיפולים אסתטיים לגברים ונשים בקליניקות בישראל וכן מציעה שירות השתלת שיער בטורקיה. החברה מקפידה על שירות חסר פשרות תוך שימוש במכשור המתקדם ביותר על ידי צוות רפואי מוסמך ומומחה, כולל מעקב בארץ וליווי צמוד גם לאחר הטיפול עי כל צוות הקליניקה בפיקוח רפואי מלא של רופאי עור

הידע המקצוענות  הניסיון רב השנים מוענק לכל לקוחות שלנו לאחר השתלה ללא אבחנה אם הביצוע היה בארץ או בחול – מעטפת מלאה.

בית אחד גדול לכל טיפולי השתלות השיער.

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן