טיפולי PRGF פלזמה עשירה בטסיות

PRGF
פלזמה עשירה בטסיות

PRGF הוא טיפול בפלזמה עשירה בפקטורי גדילה, הטיפול הוא טיפול אוטולוגי – בו אנו משתמשים לעזור לגוף באמצעים ובתכונות של הגוף עצמו. זה תחום ברפואה המתקדמת ביותר בעולם בימים אלו – רפואה רג'נרטיבית – משקמת.
מדובר על טיפול בפלזמה עשירה בטסיות של המטופל עצמו ויצירת גירוי חזק ושפעול (האצה) של תהליך הריפוי והתחדשות הרקמות על הראש. הטיפול מתאים אחרי השתלת שיער גם באזורי ההשתלה וגם באזור התורם, וגם כטיפול מניעתי לטיפול בדילות ונשירת שיער.
באמצעות טיפול מהפכני זה, אנו יכולים להשתמש בפלזמה של גופך כדי להקל, לעזור ולתמוך בתהליך הגדילה של תאי השיער הקיימי וכמובן לזקיקים החדשים לאחר השתלה. טיפול זה ממריץ את חידוש כלי הדם ואת חידוש השיער עצמו בתוצאות יוצאות מן הכלל.
הוכח שזריקות ספורות של פלסמה עשירה בגורמי גדילה הביאו להתחדשות רקמות בקרקפת, הפחיתו תגובות דלקתיות מקומיות והביאו לשיפור קליני בהתקרחות אנדרוגנית.

פלסמה עשירה בגורמי גדילה הביאה להפחתת הסתננות דלקתית סביב כלי הדם בקרקפת, קידמה עיצוב מחודש של הרקמה והגדילה את גודל נישות תאי הגזע בקרקפת. גורמי גדילה הם מה שמאיץ את ריפוי הפצע, מחזיר את צמיחת השיער בהתקרחות.

מה ההבדלים בין טיפולי פלסמה שונים? מבחנות ושיטת הזרקה.
המבחנות המיוחדות שאנו משתמשים בהם הם תוצר של שנים רבות של מחקר טכנולוגי,

  • הג'ל שומר על הפרדת אריתרוציטים  ולוקוציטים, מבודד באופן אמין מהפלזמה של טסיות הדם.
  • איכות ספיגה גבוהה
  • ריכוז הטסיות הדרוש בהכנה העתידית
  • הפרדת פלזמה מליקוציטים – (האשמים של תגובות אוטואימוניות של הגוף כגון פעילות ה DHT)

ההזרקה מבוצעת עי רופא עור – במחט מיוחדת בעלת 6 ראשים דקים במיוחד. בנוסף אנו נותנים דגש ותשומת לב לאזורים שזקוקים לתמיכה ולא מבצעים הזרקה רנדומלית.

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן