השתלת גבות כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

השתלת גבות היא פעולה רפואית שמבוצעת לטיפול בחוסרי גבות או השלמה של גבות או לכיסוי קרקועים בגבות שדהו וגם במקרים של פציעה באזור הגבה מילוי צלקות . מדובר בטכניקה מתקדמת ביותר אך דומות מאוד להשתלת שיער רגילה ומוכרת לכולנו

מה זה השתלת גבות? כיצד מבוצע הטיפול?

זהו טיפול בו שיער נקצר מהראש ומושתל באזור הגבות בכדי לשפר את מראה הגבות ולהחזיר להן מראה טיבעי ומלא שיער . הטיפול נעשה במרפאה ועושים בו שימוש בכלי מיקרו כירורגיים. במהלך הטיפול, ניקח זמן משמעותי לסרטוט מחדש של הגבה והחלטה על צורה גובה זויות , הרופא יקח תרומה של שיער מאזור העורף באורים בהם השיער עדין יותר בתחתית העורף, יבוצעו גומות לאורך כל ציור הגבה שבוצע בשלב הראשוני שלתוכם יושתלו הזקיקים החדשים. שלב ההחלמה הוא ימים בודדים, שלבי הצמיחה הצמיחה  יכול לקחת מספר חודשים עד שהשערות החדשות יתחילו לגדול  .

האם השתלת גבות מתאימה לכל אדם? מי יכול לעבור את הטיפול?

השתלת גבות היא טיפול קוסמטי ולא כל אדם מתאים לטיפול זה. חשוב לקחת בחשבון את סוג העור וכמות השיער הקיים בגבות, כמו גם אפשרות להשתלת שיער עצמו. על מנת להיכנס לתהליך השתלת הגבות חשוב לעבור ייעוץ אישי עם רופא מומחה ולתת את הזמן הנדרש לבחינת הסיכונים וההגבלות האפשריות. בכל מקרה, למיני הגבות ישנם טיפולים אסתטיים נוספים וכדאי להתייעץ עם הרופא המטפל לפני בחירת הטיפול המתאים ביותר.

אחת הסיבות הראשונות לפסילה של לקוח.ה להשתלת גבות זה שיער ראש מקורי מסולסל מאוד "ביסלי" שיער ראש מתולתל לא מתאים להשתלה באזור הגבות

שיער ראש חלק או גלי בצורה עדינה יכול לשמש כמקור טוב לתרומה לביצוע השתלת גבות.

למי מתאימה השתלת גבות? מהם התסמינים שמציינים צורך בטיפול זה?

השתלת גבות היא טיפול המתאים למי שמתכוון לשפר את המראה הכללי של הגבות ושל פניו. מצבי קיצון, כתמים חמורים על הגבות, יכולים להפחית את הביטחון ולגרום לך להרגיש לא נוח עם עצמך. כן קיימים מצבים שבהם הגבות עצמן עשויות להיות דקיקות מדי ולפעמים זה המצב היחיד שמתאים לשני המצבים. לכן, צריך לזכור כי ההחלטה לבצע טיפול זה היא חשובה, ונשאר לשמוע את דעת המומחים המטפלים לגבי משך התהליך כדי להבטיח את התוצאות הרצויות.

מהם היתרונות של השתלת גבות? למה מומלץ לבצע טיפול זה?

מבחינת היתרונות, השתלת גבות מציעה תוצאות אסתטיות מדהימות וטבעיות. הטיפול מאפשר למטופל לחזור למצב שבו שיער הגבה הוא טבעי לא קעקוע או קווים מצויירים בעיפרון התהליך  מתאים לכל אדם שמחפש לשפר את המראה של הגבות שלו, והוא מומלץ בפרט לאנשים שנפגעו מאיבוד שיער וזקוקים לשיפור שיער הגבות. כמו כן, השתלת גבות מביאה לתוצאות וגבות המטופל עשויות להיות במראה טוב למשך שנים רבות. כדי לצמצם את הזמן והכסף שמושקעים באיפור קבוע, למשל, השתלת גבות היא פתרון מצוין. מרפאות שמתמחות בתחום מבטיחות טיפול ברמה הגבוהה ביותר, ומומלץ לבחור מרפאה ורופא המתאימים ומנוסים מדובר בטיפול המצריך ידע אסתטי התהליך הוא עדין מאוד ומחייב ניסיון.

כמה זמן ייקח הטיפול בהשתלת גבות? מהן התוצאות של הטיפול?

כאשר מתבצע הטיפול בהשתלת גבות, חשוב לבדוק באיזה שלב נמצא המצב של הגבות ולכן זמן הטיפול יכול להיות שונה בהתאם. במקרים רגילים, ההחלמה והאיחוי יכולים לקחת בערך שבועיים כדי להתאושש. הגבות מתחילות לצמוח לאחר 3 -4 חודשים מיום ההשתלה  ואפשר לצפות לתוצאות מרשימות כבר בתוך 6 חודשים לאחר הטיפול. אך כדי להשיג תוצאה אופטימלית, מומלץ להיות במעקב למשך חצי שנה נוספת לפחות.
לקוח.ה שמחליטים לבצע השתלת שיער בגבות יצטרכו לקבל הסברים והנחיות איך לטפל בשיער בתחילת הדרך חשוב לעבוד עם קליניקות שיוכלו להנחות ולהכין אתכם לקראת התהליך..

כמה יעלה הטיפול בהשתלת גבות? האם יש סיכונים שהטיפול יהיה מורכב או לא ניתן לבצע אותו?

לגבי עלות הטיפול בהשתלת גבות, חשוב לזכור שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמות החוסר של הגבה הם זה שחזור מלא של גבה שאין בה כלל שיער האם מדובר רק על השלמה או מילוי חלקי ?  ולכן כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת למצב הגבה שלך, את מוזמנת להגיע למרפאה שלנו ללא עלות לבדיקת התאמה וקבלת מידע מלא על כל שלבי התהליך .

סיכונים גבוהים לכאבים, דלקות וצלקות אינם צפויים בטיפול בהשתלת גבות אם הטיפול נעשה על ידי רופא מקצוען מנוסה ומוסמך. עם זאת,כאמור יש שלבים בתהליך שכוללים מראה נפוח כמי המטומה כחולים באזור העיניים , חשוב כאמור שתקבלו הסברים תראו תמונות ותהיו ערוכים לקראת התהליך חשוב לציין, כי במרבית המקרים הטיפול עובר בהצלחה והמטופלים מתחילים לראות את התוצאות כמו גם את השינוי החיובי במראה. בכל מקרה, חשוב לדון עם רופא  מוסמך כדי להבין מה הסיכונים ומהם היתרונות של הטיפול לפני התחלת הטיפול.חשוב גם לקבל טופס הסכמה לטיפול כמה ימים לפני ההליך לאפשר לכן לקרוא את כל המידע שהקליניקה רוצה שתדעו.

מהם המרכיבים החשובים לבחירת המרפאה בה נחליט לבצע השתלת גבות?

לפני שתחליט לעבור טיפול השתלת שיער בגבות חשוב לעשות מחקר ולבקר במרפאות שונות כדי למצוא את האחת המתאימה לך. חפשו מרפאה בעלת ניסיון בביצוע הסוג הספציפי של השתלת השיער שאתם מחפשים ובדקו את חוות הדעת שלהם ממטופלים קודמים על מנת להבטיח את אמינותם. כמו כן, חשוב למצוא מרפאה המשתמשת בטכנולוגיה וציוד מתקדמים, ומעסיקה רופאים מקצועיים ומנוסים. במרפאות כמו איילת גייר השתלות שיער בארץ ובחו"ל מציעות טכנולוגיות חדישות ומתמחות בטיפול בהשתלת שיער עם צוות של רופאים וטכנאים מנוסים ותיקים מקצוענים . אל תהססו לשאול שאלות ולהבהיר את כל החששות שעלולים להיות לכם במהלך ביקורכם כדי לקבוע אם המרפאה עומדת בציפיות שלכם ויכולה לספק את התוצאות הטובות ביותר לצרכי השתלת השיער שלכם.

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן