השתלת שיער סינטטי

פתרון
הביו-פייבר

רקע אחד והכל ברור:
השתלת שיער סינתטי מאפשרת לאלפים ברחבי העולם ליהנות משיער חזק ושופע וממראה טבעי ומחמיא, ללא כאב ובהחלמה מהירה. בשיטת ביו-פייבר משתילים שיער סינתטי בעל תאימות ביולוגית גבוהה, שעומד בתקנים והאישורים המקצועיים המחמירים ביותר בארץ ובעולם.

השיער המושתל

  • השיער בביו-פייבר הוא מלאכותי, מותאם ביולוגית וזהה מבחינה אסתטית לשיער הטבעי. הודות לכך, הוא אינו מעורר תגובות כימיות של הגוף.
  • אורך חיי השערה הסינתטית ארוך– עד 10 שנים. מדובר בשיער גמיש, רך ודק – בקוטר של 0.080 מ”מ בלבד לשערה, מה שמקנה מראה טבעי. השיער הסינתטי לא רק נראה, אלא גם מרגיש טבעי הודות לרכות מקסימלית וגמישות רבה.
  • את השיער הסינתטי ניתן להשתיל ב-12 גוונים – כל גווני השחור והחום, בלונד, אפור ולבן, בשלושה סגנונות – גלי, חלק או מתולתל ובשלושה סוגי אורכים – 15 ס”מ , 30 ס"מ ו- 45 ס”מ.
  • השיער הסינתטי זמין בשני סוגי סיבים: שערות בודדות בסיבים יחידים המכונים ‘ביו-פייבר' וסיבים מתפצלים מהם יוצאות שלוש שערות. שיער סינתטי ניתן לחפיפה, שטיפה וייבוש, ממש כמו שיער טבעי.
  • בפגישת האבחון המקדימה לטיפול, ימליץ לכם הרופא על סוג הסיבים המתאימים לצרכים שלכם. במקרים של התקרחות מלאה, מומלץ במרבית המקרים להשתמש בסיבי הביו-פייבר המשולשים מסוג MHD ובמקרים קלים יותר – בסיבי ביו-פייבר יחידים.
  • טיפול הביו-פייבר מבוצע על ידי מכשיר השתלה ייחודי, מתוצרת חברת Medicap הבינלאומית. תוצאות המחקרים מאשרות כי השתלת שיער סינתטי בשיטת ביו- פייבר, עומדת בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר של איכות ובטיחות.
השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן