10 דברים שחייבים לבדוק לפני ביצוע השתלת שיער

תוכן עניינים

השתלת השיער הפכה לאחרונה לתופעה פופולארית המהווה פתרון יעיל בקרב הסובלים מהתקרחות ונשירת שיער. עם צמיחת השוק שמוערך כבר במיליארדי דולרים ברחבי העולם, תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט, עשרות פרסומות ואנשי מקצוע שמציעים את שירותם. הנקודה החשובה ביותר אותה מאמר זה רוצה להבליט בפניכם, היא שהשתלת שיער היא תהליך מורכב ומצריך מיומנות מקצועית נרחבת ולכן, אל תתפשרו. לפניכם 10 דברים שחייבים לבדוק לפני ביצוע השתלת שיער

אז מה זה בשני משפטים השתלת שיער? לאלו מכם שנתקלים בפעם הראשונה במושג הזה, חשוב לדעת שהשתלת שיער הינה טיפול אסתטי במהלכו נלקח שיער מאזור בריא בגופכם, ומושתל באזור בו אתם חווים את נשירת השיער.

סיבה 1#- מדובר בגוף שלנו

חשוב לזכור כי בסופו של דבר השתלת שיער מבצעת שינוי בגוף ובשיער שלנו. אמנם לא מדובר בטיפול רפואי חודרני, אלא בטיפול שעיקרו אסתטי, אך עם זאת אנחנו רוצים לוודא שהאדם שמטפל בגוף שלנו הוא אכן מיומן ובעל ניסיון. טיפול בידי בעל מקצוע מיומן מעלה את הסיכויים כי ההשתלה תעבור בצורה חלקה וטובה, וכמו כן מגדיל את הסיכוי כי יעשו שימוש מקסימלי ובטוח באזור התורם לטובת אזורי ההקרחה.

סיבה 2# – מה שזול עולה בסוף ביוקר

קליניקות מנוסות לצד תהליך מלווה באחריות שניתנת בישראל נחשב לתהליך יקר יותר,  בטח ובטח יותר ממתווכים היושבים בבית ומייעצים דרך הטלפון בהודעות של העתק הדבק ותמונות בוואטסאפ. כן, בטוח שיותר זול לטוס ככה לארץ זרה ולעשות השתלת שיער במחיר ממש זול. אפשר אפילו להכיר מישהו שעשה שם ויצא מאוד מרוצה. אבל יש פה כל כך הרבה אבל… מה קורה אם לא בוצע איתך תיאום ציפיות מספיק טוב ולא קיבלת מה שהבטיחו לך? מי נותן לך אחריות על ההשתלה המתווך בארץ? או קליניקה ששילמת לה במזומן? מי יממן לך השתלה שניה או תיקון להשתלה ראשונה?

כאשר בוחרים לבצע השתלת שיער בקליניקה שיש לה שורשים פה בישראל, יש לך אבא ואמא. יש לך מי שבחרו בשבילך את אנשי המקצוע הכי טובים שיש בתחום שיעניקו לך פה בארץ את הליווי והאחריות המלאה על ההשתלה שלך.

סיבה 3# – שיטות טיפול והתאמה אישית

כיום, תוכלו למצוא בשוק מספר אפשרויות להשתלת שיער שעלותן משתנות, ביניהן שיטות טיפול שמוצעות במחירים גבוהים ולא בהכרח מתאימים או נחוצים להשתלה שלך. חשוב לבדוק ולהתייעץ לפני שבוחרים לקנות "שיווק" או לקנות שיטת השתלה או טיפול שאכן מתאימים לך.

סיבה 4# – לא כולם מתאימים להשתלות שיער נקודה.

ישנה נטייה לחשוב על השתלת שיער כתהליך פשוט וקוסמטי. לעיתים לקוחות נדהמים לשמוע שהם לא מתאימים לביצוע השתלת שיער. מדובר בהליך משמעותי המתבצע על הקרקפת שבעיקר לא נכון לבצע אותו אם אין אפשרות לתת ללקוח תוצאה משביעת רצון, וכזו שהוא רוצה וישמח בה. הרבה מפזרים הבטחות באוויר, מראים ללקוחות בני 60 תמונות של מטופלים בני 25 ומייצרים מצג שווא של ציפיות. לקוחות בעלי אזור תרומה לא מספיק איכותי ולא מספיק רחב – לא מתאימים להשתלת שיער נקודה. לקוחות עם מחלות עור כרוניות ודלקות חוזרות בזקיק השערה – לא מתאימים לטיפול נקודה.  

סיבה 5# – צוות שלם שתומך בהצלחה שלכם

אין כמו התחושה שישנו צוות שנמצא שם בשבילכם לכל דבר שאתם צריכים. זה לא מספיק לשלוח אתכם לקליניקה בחו"ל. התפקיד לא מסתיים שם. תהליך הליווי לאחר השתלת שיער כולל כמה שלבים קריטיים בתחילת הדרך, ומצריך מעקב של שנה וחצי לפחות. זמינות של 24/7 של קליניקה בחודש הראשון לאחר ההשתלה חשובה מאין כמוה.

סיבה 6#  –  אפשר לקבל המלצות

אנו יודעים לומר, כי מטופלים רבים אשר מגיעים אלינו לצורך השתלת שיער, מגיעים אלינו דרך המלצות. מדובר ביתרון נוסף כאשר עוברים את תהליך השתלת השיער בקליניקה ותיקה בעלת מאות מושתלים מרוצים לאורך השנים. ניתן לפנות לקליניקה לקבל טלפונים של לקוחות קודמים, לשמוע כיצד הם חוו את התהליך ורק לאחר מכן להחליט האם מעוניינים או לא לבצע את הטיפול שם.

סיבה 7# – תהליך שעובד בצורה מסודרת, בלי אותיות קטנות   

חשוב לבדוק שאתם בוחרים בקליניקה מסודרת, שבה ישנה הקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. קליניקה שבה תקבלו חומרים כתובים, שתתבקשו למלא שאלון רפואי, לענות ולהצהיר על מצב בריאותכם ושכל תנאי העסקה יהיו מפורטים בהצעת המחיר מסודרת.

סיבה 8# – פיקוח רפואי של רופאי עור

השתלת שיער מערבת שני תחומים ברפואה שהם בתחום רפואת עור: עור הקרקפת ושיער הראש. חשוב להקפיד שהקליניקה בה אתם בוחרים מנוהלת ומפוקחת על ידיי רופאי עור.

סיבה 9# – ביטוח אחריות מקצועית

חשוב לדרוש לראות ביטוח אחריות מקצועית ושילוחית של הקליניקה. ביטוח יעיד שמדובר במכון רציני ומפוקח שחברת ביטוח הסכימה לבטח אותו נגד רשלנות רפואית. קליניקה מבוטחת שווה חברת ביטוח מסודרת וגדולה שתומכת בכל התהליך.

סיבה 10#– ייעוץ פרונטלי ותיאום ציפיות אישי

הכול מתחיל ונגמר בזה שתפגשו בנאדם אמיתי בתהליך (לא מתווך בהודעת סמס), שתשבו מול יועץ מנוסה בקליניקה מסודרת, שתקבלו ייעוץ פרונטלי אישי, שיתאמו איתכם ציפיות, שיענו על שאלות, שתרגישו שאתם בידיים טובות אמינות ובקיצור – שיש לכם בית לחזור אליו.

לחברת איילת גייר הקליניקות המתקדמות ביותר בארץ עם המכשור והצוות הרפואי המתקדם ביותר, לצד שירות ללא פשרות, תמיכה וליווי צמוד גם לאחר הטיפול. התקשרו עוד היום 2127* ואחת מ-6 הקליניקות שלנו ברחבי הארץ ישמחו לקבל אתכם באהבה, לייעוץ, אבחון ותיאום ציפיות בפגישה אישית ללא תשלום! 

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן