כל מה שרצית לדעת על השתלת שיער ולא העזת לשאול

גברים רבים בישראל מגיעים לשלב בו הם מתחילים לחשוב על השתלת שיער, לא מופרך כלל שזה יגיע בסוף גם אליכם. למה אנשים משתילים שיער? מהי בכלל השתלת שיער? מה הסיבות לה? ואילו טיפולים מומלץ לערוך אם במקרה התחלנו להקריח ואנחנו רוצים להשתיל שיער? כל התשובות ממש כאן לפנים.

תוכן עניינים

מה זה בכלל השתלת שיער?

אם נתקלתם בפרסומות עבור השתלת שיער, או השתלת שיער בישראל, יכול להיות שביצעתם חיפוש לגבי זה באינטרנט, יכול להיות שסתם עליתם במאגר הנמענים של הפרסומת, הרי רובם של הגברים מתחילים להקריח בשלב כלשהו, ולכן ללא מעט מהם השתלת שיער זה דבר רלוונטי. בהשתלת שיער בעצם מבוצע תהליך בו מושתלים זקיקי שיער במקום המבוקש. מאיפה הזקיקים האלה מגיעים? בדרך כלל מצדו האחורי של הראש, או מצידי הקרקפת. זה נקרא בשפה המקצועית "הצד התורם".

איך עובד הליך השתלת שיער?

לפני הכול, אם החלטתם שאתם זקוקים להשתלת שיער, עליכם לגשת ליעוץ שנעשה בקליניקה . בפגישת ייעוץ פרונטלי יבחנו מקרוב  הלקוח, ומחליט האם הוא באמת מתאים  להשתלת שיער. רוב האנשים יסכלו על אזורי ההקרחה כאשר מה שבאמת חשוב לבחון לצורך התאמה זה את האזור התורם, את האזור ממנו אפשר לקחת תרומה לטובת המשך התהליך.

בדיקת אזור תורם כוללת בחינה של 3 פרטמטרים – גודל שטח התרומה, צפיפות השיער באזור התרומה ואיכות הזקיקים שנבדקת גם באמצעות מכשיר מיוחד שנקרא – טריכוסקופ.

הליך ההשתלה כולל מס׳ שלבים

  • בחירת קו שיער קדמי – במצבים של נסיגת שיער קדמי, ומפרצים חשוב לקבל החלטה ביחד עם הלקוח כמה נמוך יורדים ומה יהיה סגנון הקו הראשון – מפרצים עמוקים? שפיץ במרכז או קו יותר עגול?
  • פיזור הזקקים – ההחלטה על שטח העבודה בכול השתלה היא החלטה קריטית – פיזור כמות מוגבלת של זקיקים על שטח עבודה גדול מידי יביא לתואה של השתלה לא יפה לא טיבעית לא צפופה. חלק מתיאום הציפיות חייב לכול אפשרות להראות לך איך נראות השתלות לא יפות שפיזור הזקיקים שלהם היה לא נכון.
  • ההשתלה עצמה בשיטת FUE  שהיא שיטת ההשתלה השכיחה ברוב המקרים כולל 3 שלבים:
    השלב הראשון – קצירת התרומה מהאזור התורם – מיון וסידור הזקיקים
    השלב השני – פתיחת ערוצים אליהם יכנסו הזקיקים – קביעת צפיפות פיזור עומק וזייות כניסת הזקיק
    השלב השלישי – השתלת הזקיקים בערוצים בגומות שנפתחו בשלב השני.  

מתי רואים תוצאות?

אם שאלתם מתי כבר מגיע השיער, השתלת שיער גורמת לשיער להתחיל להתמלא תוך מספר חודשים, כאשר לאחר שלושה חודשים הקרקפת כבר מתחילה להתמלא, לאחר עוד שלושה חודשים השיעור כבר עומד על 50 אחוז מהתוצאה הנדרשת, ושנה מרגע ההשתלה השיער מגיע לתוצאה הסופית, אליה התכוון הרופא בניתוח. השתלת שיער אינה דבר כל כך נדיר, וגברים רבים עוברים תהליך זה.

כמה זמן הניתוח וכמה זמן משך ההחלמה?

אורך השתלת השיער עצמה עומד על 8-10 שעות. ההמלצה היא לשמור על אזור ההשתלה במשך 10 ימים , על מנת שלא תתרחש שם פגיעה או מכה כלשהי, ולא לבצע פעילות ספורטיבית. לאחר 10 ימים  ניתן כבר לחזור לשגרה

מה עלות הסיפור כולו?

המחיר המקובל עבור השתלת שיער, יכול לנוע בין 9 אלף להשתלת שיער בחו״ל ועד כ- 25 אלף להשתלת שיער בישראל. בסוף, מדובר על תשלום של פעם אחת, לתוצאה שנשארת לכל החיים, וכדאי לעבור את ההליך במקום מקצועי.

לסיכום, מדובר בהליך שכולל ביצוע נקבים, הוצאת זקיקי שיער, והעברתם למקום אחר בראש. בסוף, ישנם בעלי מקצוע, כמו "איילת גייר החברה הבינלאומית להשתלות שיער", שידעו לבצע עבורכם את הטיפול בצורה המקצועית ביותר, תוך ליווי צמוד, והסברים לאורך כל ההליך. וכמובן, גולת הכותרת, תוצאות ההשתלה יהיו המתאימים ביותר עבורכם. כל מה שנשאר לכם זה לבקר באתר ולהתרשם מהתוצאות וההליך כולו: https://ayeletgayer.com/

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן