השתלת שיער

תחום השתלות השיער בשנים האחרונות נמצא רק בעלייה, יותר נכון בעלייה משמעותית, גם בקרב הגברים וגם בקרב הנשים בארץ. שיער נחשב לסמל סטטוס מאז ומעולם, תמיד החשיבות לשיער מסודר היה כביכול מראה על מעמד, על אופי וכו'. ולעומת זאת כאשר רואים אנשים עם בעיות התקרחות או התחלה של התקרחות בדוגמת "מפרצים" בצידי הראש ניתן לשייך זאת לבעיה בריאותית כלשהי למרות שהיא איננה קיימת.

תוכן עניינים

הקשר בין המראה החיצוני לאופי הפנימי

זה הרי לא סוד שמה שמרגישים בפנים, מקרינים כלפי חוץ. אך כדי להרגיש טוב מבפנים זקוקים לביטחון עצמי ולהערכה עצמית. כדי להשיג את אלה צריך לעשות בכל פעם צעד אחד קטן לעבר המטרה.
דוגמה לכך היא ההתעסקות בעשור האחרון בכל הקשור לתחום הטיפולים האסתטיים. אם בקרב הנשים נראה יותר ויותר נשים שמתעניינות במילוי קמטים סביב העיניים או סביב השפתיים ובכלל בקמטי הבעה בפנים וגם בהזרקות בוטוקס בשפתיים אז בקרב הגברים נראה יותר ויותר גברים אשר מתעניינים בטיפול אסתטי מסוג אחר – השתלת שיער. הגבר במאה ה- 21 הוא גבר שלא מפחד מלשנות ולהיראות טוב אלא ההיפך הוא הנכון.

תופעה רווחת – השתלת שיער בקרב גברים

השתלות שיער בקרב נשים היום מאז ומעולם ובכלל הנשים תמיד מוצאות דרכים יצירתיות למילוי שיער נפוח יותר, מלא יותר וארוך יותר כי זה הרבה יותר קל והרבה יותר "טבעי" להיכנס לספר המוכר ולבקש ממנו לעשות זאת.
השתלת שיער בקרב הגברים נהיתה תופעה מאוד מוכרת שכן מדובר בתהליך רפואי לכל דבר אך יחד עם זאת לא מדובר בתהליך שזקוק לאשפוז ולהחלמה בדרך כלל. פעולת השתלת שיער אצל גברים הייתה תופעה רווחת יותר בחו"ל, כמו כמובן בתורכיה.

השתלת שיער בטורקיה

אחת הסיבות לכך שעד לא מזמן תחום השתלות השיער בארץ לא היה כל כך מפותח לעומת תורכיה היא ששם קיימים כל התנאים האפשריים להשתלה מוצלחת על ידי צוות רופאים מוכרים טובים ומיומנים. שם, בתורכיה זיהו את הצורך כמעט באופן מיידי והחלו לעסוק בתיירות רפואית אסתטית כמו השתלות שיער אשר הביאו גברים מכל העולם ומכל מעמד.
אך כל זה השתנה בצורה ניכרת בעיקר כאשר מעלים את השם איילת גייר שהגיעה עם הידע העצום בתחום. כמו כן רופאים רבים בארץ זיהו את הפוטנציאל העצום בתחום המתפתח והמבוקש הזה והחלו ללמוד את המקצוע באופן מוחלט ובאופן ממוקד מאוד. כאשר חלק מהרופאים לומדים זאת בארץ וחלקם בחו"ל. אלו שהחליטו ללמוד בחו"ל נשארים תקופה ארוכה להכשרה כדי לצבור ידע, ניסיון ומיומנויות.

קבלת החלטות – המרפאות של איילת גייר

אחרי שמחליטים שזה הזמן הנכון לשינוי ורוצים לבצע אותו במיידי כדאי לפנות לחברה הבינלאומית – איילת גייר. במרפאות של איילת גייר תוכלו למצוא צוות מקצועי, מיומן, אמין והכי חשוב, תוכלו לעשות זאת "ליד הבית" לא צריך לטוס, לעבור בדיקת דרכונים, להיכנס לבידוד, לצאת מבידוד, להבין את השפה…. רק מלחשוב על זה אפשר להתייאש.
אז אם כבר החלטתם, אפשר להיכנס לאתר של איילת גייר, שם תוכלו למצוא טופס פנייה ויצירת קשר ומיד לאחר מכן לפגישת ייעוץ שתקבלו אבחנה מדויקת על ידי רופאי השתלת שיער מקצועיים.

לסיכום – קדימה זה לא ממש מסובך

מהרגע שנפלה ההחלטה לבצע השתלת שיער, בין אם אתם גברים צעירים או מבוגרים או בין אם אתן נשים צעירות או מבוגרות רצוי לפנות רק למומחים בתחום ולא להתפשר לא על הרופאים, לא על המוניטין ולא על הניסיון המקצועי כמובן שהחלק החשוב ביותר היא התוצאה הסופית שחולמים להגיע אליה ואין טוב ממראה עיניים ומלקוחות מרוצים.

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן