שלבי תהליך השתלת שיער בישראל

השתלות שיער בישראל הופכות להיות יותר ויותר נפוצות. גברים רבים, בשלהי שנות העשרים או תחילת שנות ה – 30 לחייהם, רוצים לשוב ולהראות צעירים עם בלורית מתנפנפת. מה זה בדיוק השתלת שיער? אצל מי כדאי לעשות? ובכלל, כמה זה עולה? כל הפרטים ממש כאן

תוכן עניינים

מה זה אומר השתלת שיער?

השתלות שיער בישראל הפכו להיות נפוצות בשנים האחרונות. אם בעבר ישראלים רבים טסו לחו"ל, ובעיקר לטורקיה כדי לבצע את ההליך, היום ניתן לעשותו די בקלות גם בארץ. מדובר בעצם בהליך בו מושתלים זקיקי שיער שנלקחים מצדו האחורי של הראש, או הקרקפת, בחלקו הקדמי של הראש, בנקבים אותם מבצע הרופא מראש.

מה שלבי התהליך?

הליך השתלת שיער בישראל מתנהל בדרך כלל לפי השלבים הבאים:

  • בחירת חברה בישראל שתבצע ותלווה את תהליך ההשתלה שלך – חשוב לבחור מקום שבו אתה לא עומד לבד מול הרופא המבצע. שיש לך צוות ומעטפת ברורה של אחריות סביב ביצוע ההשתלה, חשוב שיציעו לך יותר מרופא אחד או מאופציה אחת לבחירה
  • פגישת ייעוץ פרונטלית  אחרי שהחלטתם שאתם "הולכים על זה", חשוב מאוד להגיע לפגישה פרונטלית שיראו ויוכלו לאבחן את אזור העורף שלכם ביחס לאזורי ההקרחה שתוכלו לקבל ייעוץ ותיאום ציפיות אישי, שתבחנו ביחד את שחזור קו השיער הקדמי שמוצע לכם שתדעו למה לצפות ומה אפשרי לביצוע.
  • הטיפול הרפואי – השתלת השיער עצמה מתרחשת לאחר וידוא נוסף עם הרופא ביחס לאופי ומיקום הטיפול, מדובר על יום ארוך שיכול להתפרס על בין 8-12 שעות עבודה תלוי בגודל ההשתלה.
    השתלות שיער מחולקות ל 3 שלבים: שלב הוצאת הזקיקים מאזורי התרומה (עורף ואזור הרקות ) שלב פתיחת הערוצים – בניית הבתים אליהם יכנסו הזקיקים החדשים, זה שלב חשוב שקובע את צפיפות ההשתלה, זויות כיוון הצמיחה עומק הנקבים ופריסת הזקיקים לאורך כל שטח ההשתלה בתהאם לתיאום הציפיות וההחלטות שלכם בשלב הייעוץ
    שלב ההשתלה – החזרת הזקיקים לנקבצים שהוכנו להם מראש

10 ימים ראשונים לאחר השתלה הם ימים קריטיים לשמירה על תוצאת ההשתלה.
חשוב שתקבלו ליווי צמוד לימים אלו כולל הדרכה כיצד נכון לשמור על ההשתלה שביצעתם.
מתוך 10 ימים 3 ימים ראשונים מומלץ להיות בבית ולא להסתובב כל סביבת הראש שלכם פצועה ופתוחה וחשוב לא להיות בסביבה מזוהמת לא לחטוף זיהום.

תוך כמה זמן נראה תוצאות?

כבר לאחר שלושה חודשים תתחילו לראות את השיער שלכם מתחיל להתמלא. אחרי חצי שנה מרגע הטיפול, תראו מעל חמישים אחוז מהשיער הנדרש לצמיחה כבר צמח. שנה לאחר הטיפול, אמור השיער להגיע לצפי שעליו סיכמתם עם הרופא מראש. .

מה עלות השתלת שיער בישראל?

העלות בישראל עומדת על ממוצע של 20 אלף ₪. כמובן שניתן למצוא גם ב 15 אלף, וישנם רופאים שדורשים 25 אלף, אך זה הממוצע.

לסיכום, השתלות שיער בישראל זהו תחום שמתפתח מאוד בשנים האחרונות. אחרי ייעוץ מול חברה ומול רופא, תדעו להגיד בדיוק איזו השתלת שיער אתם רוצים, וכל מה שתצטרכו זה לקבוע מועד להליך מול הרופא. תוך שנה מההשתלה כנראה שחבריכם כבר לא יזהו אתכם ברגע הראשון. שימו לב, מדובר בהליך מורכב, וצריך להיות מודעים לכך לאורך כל הדרך.

בסוף, מדובר בהליך רפואי, אמנם לא מסובך מדי ועדיין, צריך שיהיה מקצועי ואצל הטובים ביותר. חברת "איילת גייר״ השתלות שיער בישראל, תבצע עבורכם את כל הבירורים, תלווה אתכם בכל שלבי ההליך, החל מהייעוץ והאבחון, ועד ההשתלה עצמה, ותקופת ההחלמה שלאחריה. כל שנותר לכם הוא להסתכל באתר, ולהתאים לעצמכם את הטיפול המושלם: ayeletgayer.com

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן