השתלת שיער בטורקיה

אדם באמצע הליך השתלת שיער על ידי מנתח

תוכן עניינים

אם אתם חושבים על טיפול לשיקום שיער, ושוקלים מזה זמן-מה לבצע השתלת-שיער, אין זה מפתיע כי טורקיה היא המדינה בה תעדיפו לבצע פרוצדורה זו. בשנים האחרונות טורקיה ממוקמת בשורה הראשונה מבחינת תיירות רפואית. טורקיה היא אחת המדינות הטובות ביותר להשתלת שיער. מדי שנה בשנה, עשרות אלפי גברים ונשים נוחתים בטורקיה כדי לקבל טיפול רפואי של השתלת-שיער, באיכות טובה, ולעתים אפילו באיכות טובה יותר מזו של מדינת-האם. 

השתלת שיער בטורקיה היא פתרון נוח ויעיל לבעיות של אובדן שיער והתקרחות, והשהייה בטורקיה לצורך טיפולים אלה היא שהייה נוחה ונעימה, המשלבת טיפול איכותי ויעיל בתקציב נוח. 

כבר שנים שאיסטנבול היא היעד הבינלאומי מספר אחת להשתלות שיער. כאשר מתבצעים בה בין אלף לאלף חמש מאות השתלות שיער ביום על קהל יעד רחב של נשים וגברים, אין עוררין על עטרת ראשה והיא מוכתרת למעצמת עולם בתחום. אז איך מגיעים להשתיל שיער בטורקיה, במה זה כרוך ולמה בעצם לא לעשות השתלה בישראל? במאמר הבא נספק לכם את הזקיקים שיצמיחו לכם את האמביציה לפעולה.

תיירות רפואית לטורקיה

השתלת שיער נעשית במדינות רבות בעולם. עם זאת, טורקיה היא היעד הראשון והמועדף במיוחד, בתחום השתלות-שיער. על פי הנתונים הסטטיסטיים  עשרות אלפי אנשים מגיעים לטורקיה לצורך השתלת שיער, ומספרים אלה גדלים מיום ליום.

טורקיה הפכה לשם דבר בתחום השתלות השיער בעולם.

מספר רב של תיירים ממדינות רבות מגיעים לטורקיה בפרט לצורך השתלת שיער. תיירות-המרפא לטיפולים של השתלות-שיער המגיעה ממדינות אירופה היא אכן במספרים מרשימים. לתיירות רפואית זו  מתווסף גם המספר הגבוה של תיירי-מרפא המגיעים ממדינות כמו רוסיה וערב הסעודית והם מבקשים לבצע השתלות-שיער בטורקיה.

למה טורקיה היא המדינה המועדפת להשתלת שיער?

אחת הסיבות החשובות ביותר לבולטות הגבוהה של טורקיה בתחום השתלות השיער היא מערכת הבריאות המתקדמת בטורקיה בכל הנוגע להשתלת שיער. ההצלחה של הרופאים הטורקים, הנוחות והטיפול בבתי-חולים בטורקיה בשיטות עדכדניות ומתקדמות, בעלויות זולות בהרבה, בהשוואה למדינות אחרות.

יישום הטכנולוגיות המתקדמות העדכניות ביותר בכירורגיה פלסטית והשתלות-שיער הופך את טורקיה למדינת יעד מועדפת להשתלת-שיער וההצלחה גבוהה מאוד בהקשר זה. אנשים מכל רחבי העולם מעדיפים את טורקיה בתחום השתלת-שיער, משום השירות היעיל, הטוב והאיכותי במחירים נוחים ובאיכות טובה.

כדאי לציין כאן כי מלבד השתלת שיער, טורקיה נמצאת במקום הראשון בדירוג העולמי גם בהשתלת זקן ושפם.

מה הטכניקות של השתלות שיער בטורקיה

שיטות השתלת-השיער בטורקיה הן שיטות מתקדמות ועדכניות: שיטת FUE  ושיטת DHI. שתי השיטות אמינות.

השתלות שיער בשיטת FUE בטורקיה

שיטה מובילה זו של השתלת שיער היא עקירת יחידת הזקיקים, או FUE. שיטה זו היא למעשה השיטה הנהוגה לא רק בטורקיה, מאז שנות האלפיים, אלא גם ברחבי העולם. שיטה זו להשתלת שיער, בה גורם הסיכון כמעט אפס, היא שיטה ללא דימום, אשר נעשית בהרדמה מקומית, ללא תפרים וחתכים, בפרק זמן קצר. המנתח ב- FUE יחלץ את זקיקי-השיער בזה אחר זה מהגב או מהצד (אזור התורם) של הראש וישתיל אותם מחדש לאזור המקריח (אזור המקבל). הצלחת ההליך נקבעת על-ידי האופן בו המנתח מטפל בשתלי-השיער, כולל קציר, העברה, אחסון והשתלה. לכן רק מנתחים מנוסים מסוגלים לבצע השתלת שיער FUE.

השימוש בטורקיה בשיטת השתלת שיער FUE הוא מודרני ומתקדם. שיטה מעודכנת זו מאפשרת את ההליך לייצר צלקות קלות ולקדם צמיחת שיער טבעית, אך צפופה, באזור המושתל.

השתלות שיער בשיטת DHI בטורקיה

כחלופה ל- FUE, קיימת שיטת DHI. זוהי שיטה חדשה ומודרנית המאפשרת שתילה של עד 5000 זקיקי שיער ביום. בשיטת השתלת שיער DHI, נטילת זקיקי השיער זהה לשיטת FUE. ההבדל מ- FUE הוא בכך ששיטה זו מאפשרת השתלת שיער בעזרת כלי בעל קצה מחט עדין מאוד ללא חתך בקרקפת.

 בשיטה זו ניתן לבצע השתלה סדרתית יותר, ללא חתך בקרקפת. 

אם כך, השתלת שיער בטורקיה יכולה להתבצע לא רק בשיטת FUE. אלא גם בשימוש בטכניקה הרובוטית, הנהוגה בתחום הבריאות, במיוחד בהתמחויות כירורגיות. עם זאת, שיטה זו אינה בהכרח מועדפת, כי זו שיטה יקרה בהשוואה לשיטת FUE אשר נעשית באופן ידני על ידי המומחה. 

למעשה, ניתן ליישם את טכניקת הרובוט רק בנטילת תהליך זקיק השיער. ואז צוות המומחים לשתילה ממשיך בתהליך.

הודות לשיטות FUE ו- DHI המועדפות ביותר, אפשרית לא רק השתלת שיער, אלא גם השתלת זקן ושפם. שיטות אלה מסוגלות לבצע 100% ניתוחים ללא שגיאות הן בניתוחים כלליים והן בניתוחים להשתלת שיער תוך זמן קצר. בעזרת שיטות הטכנולוגיה הבטוחות והעדכניות ביותר ניתן לבצע השתלת שיער בטורקיה.

לסיכום, אנשים רבים מרחבי-העולם נרגשים לבצע השתלת שיער FUE בטורקיה בזכות ההליך הרפואי האיכותי ועלויות טיפול נוחות וזמינות. חשוב להדגיש כי הממשלה הטורקית תומכת בפיתוח רגולציה נאותה וכי השתלת שיער המתבצעת מחוץ למרפאות הרשמיות ללא מנתח מורשה אינה חוקית.

מהו תהליך השתלת השיער בטורקיה

ישנן שתי שיטות להשתלת שיער – FUE ו DHI – כאשר הנפוצה והמשוכללת ביותר כיום היא הFUE. תהליך ההשתלה הוא אינו תהליך מורכב הוא נחשב בגדר ניתוח לכל דבר ועניין והוא מורכב משלוש פעולות פשוטות – דגימת זקיקים, פתיחת ערוצים והשתלה:

  1. דגימת זקיקים
    בעזרת "עט" מיוחד דמוי סכין סקלפל מיניאטורית המנתח מבצע חתך קטן מסביב לזקיק השיער על מנת לשחרר אותו מהאחיזה בקרקפת ולאחר מכן מניחים את הזקיקים בצלחת פטרי מיועדת. את דגימת הזקיקים לוקחים לרוב מאיזורים בהם השיער יציב וחזק – איזור העורף ודפנות הראש.
  2. פתיחת ערוצים
    בעזרת אותה ה"עט" מבצעים חתכים קטנים באזורים הדלילים שעל הקרקפת ופותחים אותם על מנת שיהיה אפשר להחדיר אליהם את הזקיקים שנדגמו במיוחד עבור ההשתלה. 
  3. ההשתלה
    אחרי תהליך דגימת הזקיקים ופתיחת הערוצים המיועדים הגיע הזמן להשתלה, בתהליך מדוקדק ופרטני המנתח עובר ערוץ, ערוץ ומחדיר את הזקיק, בכיוון מעלה. התוצאה הסופית כאשר כל הזקיקים הושתלו נראית מעט מרתיעה בהתחלה אך עם תהליך ההחלמה של הקרקפת פתאום ניתן לראות את השינוי כאשר השערות מתחילות סוף סוף לצמוח.

במה כרוכה השתלה

דבר ראשון השתלה כרוכה בטיסה לאיסטנבול, דבר שאם תשאלו כמעט כל אחד נשמע בעיקר בגדר חופשה. דבר שני בעלות ההשתלה יש לקחת בחשבון את עלויות הלינה והכלכול העצמי בעת הניתוח והימים שלפני ואחרי. ולבסוף יש לקחת בחשבון גם את עלות ההשתלה שבטורקיה נחשבת אחת הזולות אם לא הזולה ביותר בעולם ההשתלות.

אבל, אתם לא חייבים לעבור את כל זה לבד, ישנן מספר חברות שיהיו מוכנות ללוות אתכם בכל התהליך של השתלת השיער בטורקיה החל מייעוץ מקצועי ווידוא ההתאמה למבקש ההשתלה וכלה במציאת מקום הלינה הזול והקרוב ביותר אל הקליניקה. כמובן שהכוונה ויעוץ בנוגע לכל הליך השיקום באה בחשבון אז זכרו, אתם לא לבד בזה.

עלויות השתלותשיער בטורקיה

השתלת שיער היא הליך המתבצע עם רופאים בעלי-ניסיון בתחום זה, על אף זאת, באופן כללי העלויות בטורקיה זולות בהשוואה למדינות אחרות. משום שהעלויות בטורקיה זולות יותר, הרופאים יכולים לבצע ניתוח זה במחיר סביר יותר. זה מאפשר למרפאת השתלות שיער בטורקיה להציע הליך באיכות שווה אך זול יותר בהשוואה למדינות אחרות.

באופן כללי נובע מכך שאפילו אם צריכים להוסיף לחיוב עלויות לינה, המחיר הכולל עדיין בשיעור נמוך בעשרות אחוזים משיעור המחיר במדינות אחרות, כאשר איכות הטיפול זהה ולעתים אף טובה יותר.

תהליך ההתאוששות בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה זכתה לפופולריות עולמית בשל אפשרויות מגוונות ואיכותיות ובמחיר סביר להליכים. טורקיה כבשה עשרות אחוזים בשוק השתלות השיער בעולם שבו מבוצעים יותר מ -100,000 פרוצדורות בשנה.

השהייה במלונות בטורקיה בתקופה של טרום-טיפול, בזמן הטיפול ולאחריו היא נוחה. המלונות הטורקים מציעים רמת שירות גבוהה ומגוון רחב של שירותים לתיירות-המרפא בעלויות סבירות.

בתקופה שלפני הטיפול ולאחריו תיירות המרפא זוכה לשהות נוחה ונעימה, בסביבת חופי-ים מטופחים, מסעדות אוכל משובח ובתי-קפה במחירים הוגנים, שווקים ומרכזי-קניות נוחים ואמנות רחוב רבגונית.

למה לא בישראל?

יש שתי סיבות עיקריות למה לא לעשות השתלת שיער בישראל. האחת היא שהעלויות להשתלת השיער יכולות לעלות פי כמה בהתאם להיצע והביקוש של הרופאים ומבקשי ההתשלה. הסיבה השניה והלא פחות חשובה היא שעל אף שאין לערער על מקצועיותם של הרופאים המשתילים בישראל, הנסיון של הרופאים הטורקים בהשתלה הוא רב יותר ונע על ממוצע של כ1500 מטופלים כל יום.

נשאיר לכם לעשות את החשבון ולבחור מה הכי עדיף לכם.

לסיכום

איסטנבול, העיר השוקקת חיים של טורקיה, היא הבית של מאות מרפאות להשתלת-שיער ושל מנתחים מכובדים המתמחים בהשתלת שיער. הרופאים הטורקים נמנים על  המנתחים הטובים ביותר להשתלות שיער והמרפאות להשתלות שיער בטורקיה מספקות הליך איכותי ויעיל של השתלת-שיער בטכניקות עדכניות מועדפות. 

בטורקיה מתבצעים בכל שנה אלפי הליכים מוצלחים של השתלת שיער.  השתלות השיער מבוצעות במרפאות בטורקיה על-ידי רופאים המתמחים בהשתלות שיער ועל-ידי צוות מנוסה בתחום זה. מנתחי השתלת השעיר המנוסים מנהלים את התהליך, ומספקים השתלת שיער באיכות גבוהה ובטוחה. 

יותר ויותר אנשים מגיעים לטורקיה כדי למצוא את הרופא הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. 

מרבית האנשים, גברים ונשים, המבקשים לבצע השתלת-שיער יכולים למצוא  בטורקיה בכלל ובאיסטנבול בפרט פתרון הממזג איכות טובה ותקציב נוח.

חווית השתלת השיער בטורקיה נוחה יותר, פופולארית מאוד וקלה להשגה. 

טורקיה בכלל, ואיסטנבול בפרט, כובשות את מקומן בתיירות הרפואית וזוכות לפופולריות רבה בקרב המבקשים לבצע השתלות שיער איכותיות ויעילות, המשלבות חופשה נעימה ונוחה לפני הטיפולים וגם אחריהם.

איסטנבול היא אחת הערים האהובות על תיירות-המרפא במסגרת הטיפולים בהשתלות-שיער, משום האווירה המיוחדת השוררת בעיר זו. שכן, ולא פחות חשוב – במסגרת הטיפולים בהשתלות השיער כדאי לזכור כי טורקיה היא בחירה פופולרית בקרב מטופלים גם בזכות מלונות היוקרה שלה, חבילות הטיפול התחרותיות, ומי לא ירצה להירגע ולהתאושש מפרוצדורה רפואית בעיר ההיסטורית והיפה של איסטנבול?

צפו בסרטון ההדרכה של איילת המתאר את כל שלבי התהליך של השתלת השיער בטורקיה:

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן