העלויות עבור השתלת שיער בטורקיה מול כל העולם

גברים רבים בעולם מגיעים לשלב כלשהו שהם רוצים עוד שיער או יותר נכון לחזיר את הישער שלהם שאבד נשר וגרר אזורי הקרחה או דילול משמעותיים , בדרך כלל זה תהליך שמתחיל בסוף שנות העשרים/תחילת שנות השלושים, והלאה. טורקיה, הפכה להיות אחד היעדים המועדפים לטיפול השתלות שיער. למה דווקא השתלת שיער בטורקיה? מה כולל התהליך? ודרך מי כדאי לבצע את כל זה? כל הפרטים כאן.

תוכן עניינים

למה השתלת שיער בטורקיה?

קודם כל כמה מילים על השתלות שיער. גברים רבים מתחילים להקריח כבר בסוף שנות העשרים שלהם, קו השיער נסוג אחורנית ונוצרים מפרצים ונסיגה מהקו הראשון,. השתלות שיער בטורקיה, הפכו לטרנד רציני בשנים האחרונות, ועם הטרנד, הפכה טורקיה למעין "מעצמת" השתלות שיער. הרופאים ובתי החולים בה רכשו מומחיות, בעיקר בשל כמות ההשתלות הרבה שנערכת בה. בנוסף למקצועיות, ישנם גם הבדלים גדולים במחיר, השתלת שיער בטורקיה, כולל הכל, עדיין זולה מהשתלת שיער פה בארץ.

למה טורקיה יותר זולה?

השתלת שיער היא תהליך מאוד ארוך יכול לקחת בין 8-12 שעות עבודה

המשאב הכי יקר בתהליך זה כוח עבודה

בכול השתלה יש משתיל/ רופא שאחראי על חלקים משמעותיים של התהליך ובסנוף בין 2-3 אנשי צוות שתומכים את המבצע.

מדובר בתהליך כאמור ארוך וכמות כוח האדם בו פר השתלה היא גדולה מאוד.

מדובר בתהליך ידני שכולנו מבוצע בצורה עדינה מאוד יש להוציא אלפי זקיקים לפעור אלפי נקבים ולחזיר את כל אותם אלפים בחזרה לראש.

איפה שתמצאו כוח עבודה זול – תמצאו את הליך של השתלת שיער זול יותר ולהיפך

במדינות מערביות יותר אירופה ארהב שם כל נושא שכר העובדים מוסדר בחוק עלויות של הליך שמסתמך על כוח אדם מרובה ומיומן – נוכל לראות מחירי השתלות שיער מאוד גבוהים יותר מאשר במדינות עולם שלישי או מדיניות עניות יותר

בטורקיה עלות כוח האדם היא זולה משמעותית מישראל ולכן עלויות התהליך בישראל יקרות יותר פי 3 מטורקיה.

סיבה נוספת היא סוגיית הפיקוח והרגולציה בישראל ובמדינות מערביות על הליך השתלת שיער – שמחייבת אותנו לבצע את ההליך עי רופא בלבד.

בטורקיה הרגולציה לא מקפידה על ביצוע ביד של רופא ודורשת רק פיקוח רפואי לכן רוב מוחלט של המשתילים בטורקיה אינם רופאים.

בישראל תוספת עלות ביצוע של רופא את ההליך – מייקרת מאוד את הוצאות ההשתלה

שתי סיבות אלו הם הקריטיות להבנה למה השתלה בארץ עולה יותר מהשתלת שיער בטורקיה

חובת ביצוע ע״י רופא + עלות כח אדם יקרה

באופן כללי טורקיה יותר זולה מישראל בכול קטגוריה לא רק בעלות כוח אדם, גם כל ההוצאות מסביב בטורקיה זולות יותר – שכירות חומרים מתכלים ועוד.

מה כולל התהליך?

  • שיחת ייעוץ עם החברה – השלב הראשון בתהליך, עוד לפני הבדיקה הרפואית לגבי טיב השיער והאופציות להשתלה, הוא שיחה עם נציגי החברה, שעונים, ללא תשלום, על שאלות שונות ביחס להליך.
  • אבחון ופגישה פרונטלית – השלב הזה כולל כבר מעבר להצעות קונקרטיות ובניית תכנית טיפול עם הלקוח. כל קו שיער הוא שונה וכל השתלת שיער היא שונה, ולכן בשלב זה, אנו מציגים  בפני הלקוח את כלל האפשרויות. מציגים את האבחון לגבי שיער הלקוח, וביחד בונים את הפתרונות האופטימליים, כל זה עוד לפני השתלות השיער בטורקיה.
  • טיסה להשתלת שיער בטורקיה – השלב השלישי הוא הטיסה עצמה, כאשר לכל הפן הטכני דואגת החברה, סוגרת עבורך את המלון, העברות יש נהג צמוד לכל שלבי התהליך והמעברים מהשדה בית החולים מלון וחזרה לשדה, ואת התהליך מול בית החולים והמבצעים של ההשתלה.
  • השתלת השיער – כשמגיעים לביצוע השתלת שיער בטורקיה, זה השלב הקריטי כמובן בהשתלת השיער. יש לדאוג שהמבצעים בטוריה מכירים את המקרה שלך מודעים לכל תיאום הציפיות שבוצע מולך. ומבצעים את ההשתלה בהתאם להנחיות שקיבלו מהארץ וממך בזמן אמת.
  • החלמה – לאחר הטיפול, יש משך זמן מסוים בו אסור למשל לחפוף את הראש, לשמור על הראש שלא יגע בדברים אחרים, ובאופן כללי להיות רגישים עם המקום. החברה המלווה תדאג להודיע על כל שלבי ההחלמה, תעקוב ותתמוך, ובעיקר תוודא שכל התהליך, עליו שילמתם, ולו חיכיתם כל כך הרבה זמן מתבצע כראוי.

כמה זה עולה?

אחת השאלות המרכזיות כשמדברים על השתלות שיער בטורקיה היא שאלת המחיר כמובן. לצורך ההשוואה, עלות השתלת שיער בישראל עומדת סביב 20 אלף ₪. יש רופאים בישראל שיגבו גם יותר ויש גם פחות השתלות שיער בטורקיה הן סדר גודל שונה לגמרי, כשכל ההליך, כולל טיסות לעיתים, יכול לעלות בין 9,000 ש"ח ל 14,000. המחיר כמובן יכלול דאגה של החברה לכל הליווי הטכני, שכירת מכוניות, מלון, הטיפול עצמו והקשר עם המרפאה.

לסיכום, השתלת שיער בטורקיה הופכת לדבר נפוץ יותר ויותר. מקצועיות הרופאים שם, הפערים הגדולים במחירים, והנוחות שבהליך כולו, המתבצע על ידי חברה, גורמים ליותר ויותר ישראלים לטוס לשם.

כדאי להיעזר בחברה שתיתן לכם את הליווי המקצועי והטכני, כבר מהארץ, היישר להשתלת השיער בטורקיה. ב"איילת גייר" השתלות שיער בטורקיה, יבנו עבורכם את חבילת הבוטיק המתאימה לכם, ויתאמו עבורכם את כל ההשתלה, כבר מהארץ. החברה עובדת עם מיטב הרופאים וניתן לבצע דרכה את כל סוגי ההשתלות. כל שנותר לכם – לבקר באתר ולהתרשם מהשירות המוצע: https://ayeletgayer.com/

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן