ד״ר טאהא סעיד

מומחה להשתלות שיער

ד"ר סעיד טאהא, נולד בישראל בשנת 1990. בשנת  2014 סיים את לימודי הרפואה ברומניה, וב- 2015 עבר את בחינות הרישוי וקיבל רישיון לעסוק ברפואה בישראל.  ד"ר סעיד עבד כסטאז׳ר בבית חולים מערב הגליל בנהריה במשך שנה, ובשנת 2016 התחיל לעבוד כרופא משפחה עצמאי בקופת חולים מאוחדת.

במהלך שנת 2016 נסע ד"ר סעיד בעצמו לעשות השתלת שיער באיסטנבול "בירת ההשתלות העולמית" – ובנקודה זו החליט לשנות כיוון, להתמקד בתחום השתלות השיער ולהביא את הבשורה לישראל.

את לימודי השתלות שיער ביצע באיסטנבול בקליניקה ידועה ברמה בינלאומית, המכשירה רופאים מכל העולם (NHT ACADEMY Hair Transplant Training Program) – סיים לימודים וקיבל תעודה. לאחר שסיים את לימודיו, נשאר ד"ר סעיד בטורקיה להתנסות ולהתמקצע במשך 10 חודשים במרפאת טורקיאנה טורקיאנה (Turkeyana Clinic). ד"ר סעיד עבד לצד צוותים מיומנים והתמחה בכל סוגי ההשתלות, כמו גם בסוגים שונים של שיער מכל העולם.    

בשנת 2018 חזר ד"ר סעיד לישראל והתחיל לעבוד כרופא שמבצע השתלות שיער, במרפאה הפרטית שלו ביישוב בו הוא גר בצפון. מספר ההשתלות של ד"ר סעיד משנת 2019 ועד היום עומד על מעל ל- 1000 השתלות שיער לגברים ונשים בישראל.

בשנה האחרונה גדל הביקוש ללימודי השתלות שיער אצל רופאים ישראלים, ובתי ספר להכשרות רופאים מציעים לימודים בתחום. בית הספר של ד"ר קרופניק בחר בד"ר סעיד להיות הרופא הישראלי שמלמד ומכשיר רופאים לביצוע השתלות שיער. בחירה זו היא תוצאה ישירה לעובדה כי בחרו ב ד"ר סעיד   הוא הרופא היחידי בארץ כיום בעל הותק, הניסיון והכשרה הגבוהים ביותר לביצוע השתלות שיער בשיטה ובסגנון הטורקי, אותו למד מעל שנתיים מהטובים ביותר באיסטנבול.

ד"ר סעיד נבחר על ידי חברת איילת גייר להיות הרופא המוביל לביצוע השתלות שיער בישראל, תחת פיקוח וליווי מקצועי של רופאי העור של החברה. 

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן