ויטמינים לשיער

אנו ממליצים על צריכת ויטמינים בשנה בראשונה בלבד לאחר השתלת שיער.

ויטמינים הכוללים פורמולות ייחודיות שתומכות ומזינות את זקיקי השיער, הן השיער המושתל והן השיער הטיבעי. צריכה יומיומית של פורמולה מותאמת לשיער מאפשרת מילוי של מאגרי הגוף בחומרים הייחודיים שהשיער זקוק להם על מנת לצמוח בריא וחזק יותר.

מספר חומרים שחשוב לחפש בפורמולות של ויטמינים לשיער:

ביוטין – לייצור החלבונים קרטין וקולגן, המשפיעים על בריאות השיער. חוסר בביוטין עלול לגרום לנשירת שיער, הביוטין אחראי על חילוף חומרים של חלבונים וחומצות אמינו.

ויטמין B-5הינו ויטמין המסיס במים, חוסר של ויטמין זה יכול לגרור נשירות שיער.

פטריית ריישי –   Ganoderma Lucidum הצמח עוזר בהפגת מתחים, יש בו נוגד חמצון, עוזר במצבי יתר לחץ דם ותומך מאוד בגוף כמכלול, ומכאן השפעתו על צמיחת שיער בריא וחזק.

צמח פוליגונום –  Polygonum Aviculare צמח ישראלי הגדל בצפון הארץ ומטפל בין היתר בבעיות עור ודלקות. כשהשיער סובל מיובש יתר, הצמח מחזיר לשיער את הברק והחיוניות שחסרים לו.

חומצה פוליתFolic Acid – ויטמין 9 Bממנו עשויה החומצה הפולית, אחראי על צמיחתם של השיער והציפורניים.

אבץ  ZINC – מינרל חשוב כטיפול לנשירת שיער. פעילותו חשובה בשכפול תאים, איזון הורמונלי, ספיגה טובה של ויטמינים וסינתזה של החלבונים. האבץ משמעותי בשמירה על שיער חזק ובריא, ומסייע לתפקוד תקין של מערכת החיסון. האבץ חיוני לחילוף חומרים תקין בגוף ולכן משפיע על צמיחה בריאה של השיער.

דקל ננסי  Saw Plamettoתמצית מגרגירי הדקל הננסי יכולה לחסום את האנזים " -5 אלפא רדוקטאז" – אנזים שממיר את הטסטוסטרון ל-  DHT,  המולקולה האחראית על נשירת השיער. רכיבי הדקל הננסי שחוסמים את האנזים, עובדים בצורה דומה לזו של המרכיבים הסינתטיים בתרופות מרשם לטיפול בנשירת שיער.

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן