למה לטוס לטורקיה בשביל השתלת שיער?

מאמרים
מאמרים

למה לטוס לטורקיה בשביל השתלת שיער?

השתלות שיער מבוצעות גם בישראל, אז למה אנשים בוחרים לטוס לחו"ל לבצע השתלות? בגלל המקצוענות, בגלל המחיר ובגלל היחס והתמורה. אין בכלל שאלה.

האפשרות לעבור השתלת שיער בישראל קיימת בהחלט, אך נשאלת השאלה מדוע אנשים רבים עדיין מעדיפים לנסוע לחו"ל על מנת לעבור את הפרוצדורה, בעיקר לטורקיה אבל גם לקפריסין יוון או אלבניה – שם עובדים צוותים טורקיים גם כן.

רבות הכתבות במהדורות החדשות על חבורות של גברים שטסים לטורקיה עם שיער דליל וחוזרים כעבור ימים בודדים עם שיער בריא ומלא. זהו לא סתם טרנד ישראלי, אלא תופעה כלל-עולמית.

באיסטנבול לבדה מתבצעות יותר מ-1,000 השתלות שיער ביום. הצוותים הטורקים צברו ניסיון וידע אדירים, הם בעלי שם עולמי ופורצי דרך בעולם השתלות השיער ולכן אף אחד לא מופתע מהנהירה של מטופלים מישראל, אך גם מאירופה ומארצות-הברית. הטורקים הפכו לצוותים המנוסים ביותר בעולם בתחום.

מקצוענות לצד ניסיון של שנים רבות – המפתח להצלחה

אדם באמצע הליך השתלת שיער על ידי מנתח

השתלות שיער איכותיות בהן מתקבל מראה טבעי של שיער הוא תהליך המתבצע בצורה ידנית בתהליך של סריגה ידנית עדינה וזיסיפית. בטורקיה קיימים עשרות בתי ספר ואקדמיות המכשירות בכל שנה עשרות מומחים בתחום השתלות שיער. מקצוענות הצוותים נרכשת לאחר שנים של עבודה יומיומית ומאות אלפי לקוחות מרוצים.

כאשר אנו מפקידים את הראש שלנו בידי אחר, אנו דורשים שיהיו אלו הידיים המיומנות ביותר שאנו יכולים להרשות לעצמנו. בישראל אין כיום רופאים בעלי ניסיון כמו הניסיון העצום שיש לצוותים הטורקים. בדיוק כפי שיש תיירות מרפא של אזרחי מדינות אחרות לישראל בזכות רופאינו המצוינים, כך גם לגבי השתלות שיער בטורקיה. בכל העולם הצוותים המשתילים הם טורקיים.

המחירים בישראל יקרים יותר!

המחירים בישראל גבוהים משמעותית עבור טיפול זהה (בכמות זקיקים). למה?

בישראל כמו בכל הארצות המערביות הכפופות לרגולציה רפואית נוקשה, טיפולי השתלת שיער מחייבים ביצוע מלא של רופא. טיפול השתלת שיער קצר ככל שיהיה, הוא לא פחות מ-6 שעות עבודה. העבודה מבוצעת על ידי צוותים מקצועיים, מיומנים וזריזים ובכל רגע נתון יש לפחות 3 אנשי צוות שעובדים על הראש.

תרגום שעות העבודה בהם רק רופא יכול לבצע את העבודה האלו למונחים כספיים – תהליך של 18 שעות עבודה שרופא בישראל צריך לבצע בכל השתלה, ותעשו את החישוב בעצמכם.

כמובן שעד בלתי אפשרי למצוא רופא יהיה מוכן לשבת 18 שעות על ראש של לקוח, ואם נמצא אחד שמוכן, מה יהיה המחיר של זה?

בפועל, חיסכון של שעות עבודה בא על חשבון כמות זקיקים נמוכה יותר שתושתל בראש הלקוח. אתם תקבלו הסברים על הצורך לפצל את זמן הטיפול, כאשר בפועל אין שום צורך להעביר מטופל תהליך מתיש ובחלקו כואב יותר מפעם אחת. פיצול התהליך הוא כי ברמת המיומנות של הרופא והיכולת לעבוד ברצף שעות ארוכות כל כך זה לא סביר לבצע את הטיפול בפעם אחת.

בטורקיה, כמו גם ביוון, בקפריסין, באלבניה ובמדינות נוספות, אין חובה שהליך רפואי קוסמטי זה יבוצע על ידי רופאים – מבצעי ההשתלה הם צוותים פרא-רפואיים שהוכשרו ולמדו והתמחו בתחום של השתלות שיער ביחד עם צוות היקפי של טכנאים פרא-רפואיים שמלווים את המומחים בתהליכים הטכניים והסיזיפיים של התהליך.

אלו צוותים סופר מנוסים מיומנים מקצוענים. אף רופא בישראל לא יכול להגיע לרמת המיומנות שלהם בשל כמות המטופלים היומית והחודשית שהצוותים האלו מטפלים בהם. ברוב המקומות האיכותיים בעולם שעובדים עם צוותים מומחים אלו – תמיד נוכח גם רופא כירורג פלסטי או רופא עור שמלווה ומפקח על תהליכי העבודה.

השתלת שיער חייבת להיות בפיקוח רפואי לאחר קריאת שאלון בריאות ואבחון נכון של מצב הקרקפת.

יש בלבול רב בתחום השתלות השיער על גבול השרלטנות. מכונים המצהירים בפני הלקוח הישראלי כי רופאים יטפלו בהם בטורקיה ויבצעו את ההשתלה. ברוב המוחלט של המקרים מדובר על סילוף האמת בצורה ברורה. רוב המומחים להשתלות בטורקיה נקראים שם בתואר כבוד – דוקטור. אך לתואר זה אין שום קשר לתואר האקדמי שאנו מכירים פה בישראל, והוא אינו מעיד על השכלה שתומכת את התואר הזה כמו שאנו מכירים אותו.  כאמור זה תואר של כבוד.

היחס והתמורה

בתמורה לכסף שתשלמו על השתלה בחו"ל – תקבלו טיפול מקצועי, מיומן ואיכותי,  נסיעה לבית מלון, שופינג, טיפול בבית חולים פרטי ונהג צמוד. במדינות אלו ניתן לקבל את הטיפולים המתקדמים ביותר- FUE ו-DHI – ללא הגבלת זקיקים עם יחס אישי כולל מלון, ארוחות, הסעות משדה התעופה ועוד.

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן