השתלת שיער לגברים במפרצים

תוכן עניינים

נשירת שיער היא דבר שגברים רבים חווים ככל שהם מתבגרים. לרוב, הסימן הראשון לנשירת שיער הוא נסיגת קו שיער הקדמי, דבר שמעמיק את המפרצים הטבעיים של הגבר. ניתן להבחין אט אט כי קו השיער נע בהדרגה לאחור. שיער דליל או קרחות נפוצים במיוחד בצידי הראש או במפרצים.

נניח שהנך גבר בשנות העשרים המוקדמות לחייך עם דירוג 2 בסולם ההקרחה נורווד, או במילים אחרות, הנך נאבק בתרחישי נשירת השיער הנפוצים ביותר – מפרצים בנסיגה. האם עליך להשתיל שיער? האם עכשיו הזמן הנכון לעשות זאת? זה לא מוקדם מידי? מתי בכלל עוצר כל התהליך הזה אם בכלל? הרבה שאלות, הנה התשובות.

נשירת שיער במפרצים

ככלל, ניתן לומר שאם הנך גבר בתחילת שנות העשרים, רוב הסיכויים שהמפרצים הנסוגים הם דפוס לתחילתו של תהליך נשירת שיער עמוק יותר, שעתיד להתרחש לאורך זמן. חלק ניכר מהקרחים המלאים החלו את התהליך בנסיגת המפרצים שלהם, אשר התקדמה והחריפה עם השנים והמשיכה לסגת לאחור. גברים צעירים מתחילים להקריח ולאבד שיער באזור המפרצים בקדמת הפנים. זו חוויה ראשונית מבחינתם של איבוד שיער, והרבה טועים לחשוב שהשתלת שיער היא הפתרון הסופי והמוחלט לבעיה שלהם – אך לא כך הדבר.

השתלת שיער במפרצים היא השתלת השיער שהכי קל בעזרתה להשיג תוצאה יפה וטבעית, המשתלבת עם יתר השיער הטבעי שלך. לכן, מרפאות רבות מתהדרות בתמונות ותוצאות של השתלות מפרצים. ייעוץ והכוונה לא נכונים יכולים לדחוף צעירים אלו לביצוע השתלה, מבלי לקחת בחשבון את התהליך בו הם נמצאים – תהליך נשירה שאינו עוצר רק בגלל שביצענו השתלת שיער.

השתלת שיער במפרצים לגבר צעיר (22-35), ללא הכוונה נכונה והסברים מתאימים, יכולה להשאיר מטופל עם שיער מושתל בקדמת הראש – והתקרחות שממשיכה להתרחש בשאר חלקי הראש. עם הזמן נשירת שיער נוספת עלולה לגרום להתקרחות בכתר, ואף לאובדן מוחלט של כל השיער הראש (למעט כמובן אזורי התרומה שהם העורף ובצדדים מעל האוזניים – רצועת "הבן גוריון"). ברור לכל בר דעת שזו לא התוצאה הרצויה עבור אף אחד, ובכל זאת יש מרפאות בעלות שם רע לשיקום שיער, שלא תהיה להן שום בעיה לגבות תשלום כדי לבצע הליך השתלה כזה, כאשר התוצאה הסופית יכולה להיות גרועה ממש.

מה בכל זאת אפשר לעשות?

קודם כל, חשוב מאוד לדעת: השתלת שיער באזור המפרצים לא תעצור את המשך נשירת השיער. בהשתלת שיער במפרצים בהחלט ניתן להשיג תוצאה מרשימה טבעית צפופה ואיכותית, אבל (!) חייבים במקביל לבצע פעולות אקטיביות על מנת לעצור את המשך הנשירה ולסייע לשמור על השיער הקיים.

פרופסיה/ פניסטריד – נחשבת כיום לתרופה היחידה שיודעת לעצור את פעילות הורמון ה-DHT, הגורם להחלשה של זקיקי השיער. זו תרופה שהוכחה מדעית כתרופה בעלת השפעה משמעותית בהאטה או אפילו בבלימת נשירת שיער.

כיום,  אין עדין אלטרנטיבות טבעיות שיודעות לשחזר את התוצאה המוכחת של הפרופסיה. לפרופסיה יש יחסי ציבור גרועים בקרב גברים, זאת בשל המעורבות שלה בהורמון הטסטוסטרון. גברים צעירים שלא מוכנים לקחת פרופסיה, חייבים להבין את המשמעות של המשך התקרחות אחרי השתלת שיער במפרצים.  
המשמעות הראשונה היא שבטווח של כמה שנים בדודות, הם יצטרכו להגיע שוב להשתלה על מנת להשלים חלקים נוספים שנסוגו.

לסיכום, השתלת שיער במפרצים שנעשית ביד טובה ומיומנת, תצליח להביא לתוצאה טבעית, צפופה ויפה.

באחריות הקליניקה לעדכן ולהראות למטופל תמונה מלאה של ההשלכות ביצוע השתלת שיער במפרצים בגיל צעיר.

לחברת איילת גייר הקליניקות המתקדמות ביותר בארץ עם המכשור והצוות הרפואי המתקדם ביותר, לצד שירות ללא פשרות, תמיכה וליווי צמוד גם לאחר הטיפול.

התקשרו עוד היום 2127* ואחת מ-6 הקליניקות שלנו ברחבי הארץ ישמחו לקבל אתכם באהבה, לייעוץ, אבחון ותיאום ציפיות בפגישה אישית ללא תשלום! 

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן