השתלת שיער בחו"ל – איסטנבול, יוון , קפריסין, גאורגיה אלבניה

תוכן עניינים

השתלת שיער בחו"ל – איסטנבול, יוון , קפריסין, גאורגיה אלבניה

ישראלים רבים מחפשים באינטרנט את הדילים המשתלמים ביותר עם המחירים האטרקטיביים ביותר, בין אם זה בהזמנת מוצרים, חופשות ועוד. גם עולם האסתטיקה הרפואית נמצא בטבלת הבדיקות וההשוואות, וישראלים רבים גילו בשנים האחרונות את האפשרות לבצע השתלת שיער במדינות השכנות לנו, כמו טורקיה, יוון, קפריסין, גאורגיה ועוד. אז למה זה כדאי ומה בדיוק משתלם בזה? 

Money, Money, Money

כולנו אוהבים לחסוך, ובעיקר כאשר מדובר על הקהל הישראלי – אין מי שלא מעדיף לשמור לעצמו כמה אלפי שקלים בכיס אם זה אפשרי. בחלק מהארצות הקרובות אלינו, ניתן למצוא השתלות שיער במחירים מאוד זולים בהשוואה למחירים בישראל.

כמו בכל שוק עם ביקושים גדולים, ההיצע בחוץ מגוון ואפשר למצוא השתלות שיער במחירים מגוחכים, החל מהשתלה בחדר בבית מלון (פחות מומלץ…) ועד קליניקות פרטיות מפוארות או בתי חולים פרטיים, המעניקים שירות מקצועי ברמה גבוהה ובתנאי היגיינה מעולים החשובים מאוד בתהליך.
אפשר להקל ראש, אך חשוב להבין ולזכור שלא מדובר בפעולה פשוטה, אלא בפעולה שאורכת כ- 5-9 שעות עבודה על הקרקפת, עם פעילות כירורגית ופציעה שגורמת לאיבוד דם. זו לא פעולה שאפשר לעשות ללא פיקוח רפואי ולא בסביבה שלא מתאימה לפעולה כזו. ככל שהרמה של ההשתלה ומיקום הביצוע עולה– פערי המחירים קטנים יותר ויותר מול הביצוע בארץ.

אז חנייה בתל אביב או טיסה לאיסטנבול או יוון?

כאשר מזכירים השתלת שיער בחו"ל, מדובר על מדינות שנמצאות במרחק של שעה עד שעתיים טיסה. גם לחפש חנייה בתל אביב לוקח זמן.. השתלת שיער בחו"ל יכולה להשתלב גם עם חופשה, טיול ובעיקר שופינג. מושתלים מתפקדים כרגיל יום לאחר ההשתלה, ויכולים לצאת לטייל ללא שום בעיה עם תחבושת וסרט על הראש. בשווקים באיסטנבול המחזה הזה של מושתלים עם סרט על הראש שכיח מאוד וכל ישראלי יכול להרגיש בנוח להסתובב ככה ברחבי העיר.

חשוב מאוד: אל תיסעו מבלי לקבל פה בארץ את כל המידע אודות היעד שתבחרו לביצוע ההשתלה. תתעקשו לקבל ייעוץ פרונטלי מלא, הערכה לכמות זקיקים ופיזורם על הראש.

ישנן החלטות אסתטיות משמעותיות שצריך לקבל במעמד הייעוץ, ולא לחכות איתם ליום ההשתלה. מומלץ להתלבט בשלב שכולם ממהרים ורוצים כבר להתחיל השתלה. בארץ זרה, שלא תמיד דוברת אנגלית מספיק טובה, קשה להסביר מה הם רוצים לבצע ביחס לצפיות של המטופל. כמו כן, חשוב לחבור לקליניקה פעילה בישראל שתוכל לקחת אחריות מלאה על ההשתלה, ולספק לכם שירותים רפואיים פה בישראל בחזרה לארץ עם השתלה טרייה על הראש.

טיפ מועיל: כדאי לשלם את עלות ההשתלה בישראל ולדרוש קבלה מסודרת מהחברה בארץ. כך תמיד ניתן להוכיח משפטית את הקשר שלהם להשתלה שביצעתם בחו"ל.  

לחברת איילת גייר הקליניקות המתקדמות ביותר בארץ עם המכשור והצוות הרפואי המתקדם ביותר, לצד שירות ללא פשרות, תמיכה וליווי צמוד גם לאחר הטיפול. התקשרו עוד היום 2127* ואחת מ-6 הקליניקות שלנו ברחבי הארץ ישמחו לקבל אתכם באהבה, לייעוץ, אבחון ותיאום ציפיות בפגישה אישית ללא תשלום! 

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן