השתלת שיער בטורקיה

שמים לב כי יותר ויותר שערות נושרות לכם על הכרית בזמן השינה, במקלחת או ברחבי הבית? חוששים כי עוד רגע כבר לא ישאר לכם שיער על הראש? מתלבטים האם לעשות השתלת שיער? חושבים שזה מביך ולא גברי מספיק? כיום, יותר ויותר גברים סובלים מנשירת שיער מוקדמת כבר בגילאי ה-20 פלוס. נכון, זאת חוויה כלל לא נעימה ולעיתים אף יכולה להיות מביכה ולהוריד לנו את הביטחון. הגיע הזמן להגיד די לנשירה ולהקרחה ולהתחיל לדאוג לכך שהשיער יחזור לגדול לנו על הראש. בעידן הטכנולוגיה שלנו כיום ישנן מספר רב של שיטות להשתלת שיער ובמגוון מחירים.
המאמר הבא יעסוק בהשתלות שיער בטורקיה.

תוכן עניינים

השתלת שיער בטורקיה

אנשים רבים בעידן שלנו כיום סובלים מנשירת שיער בראש. פעמים רבות זה נובע מגנים של ההורים אך בגילאים צעירים זה נובע מדברים נוספים כמו לחצים רבים, תזונה לא טובה, סדר יום לחוץ, חוסר שינה ועוד. בתקופה לחוצה של החיים כמו שרבים מאיתנו חווים זה כלל לא מפתיע שהשיער שלנו יקבל שוק וינשור. חשוב לזכור שאנשים רבים סובלים מקרחות ושיער דליל וכי אנו לא חייבים לקבל את התוצאה שיש לנו על הראש. בעבר אולי זה היה מעט מביך לעשות השתלת שיער אך כיום הסטיגמות הללו מתחילות להישבר וטוב בכך. זה כלל לא בושה לרצות שיער שופע על הראש שלנו. לשם כך קיימות מספר אופציות ושיטות רלוונטיות.

השתלת שיער בטורקיה – שבירת סטיגמות

אם בוחרים לעשות השתלת שיער בטורקיה – חייב לבדוק שיש לכם קליניקה בפיקוח רפואי פה בארץ שתומכת את התהליך שלכם

לא לטוס לטורקיה לפני שפגשתם בקליניקה יועץ שתיאם איתכם ציפיות – לא הלגיע לטורקיה לפגוש משתיל בפעם הראשונה אחרי שראה רק תמונות שלכם – טעות קשה !!
השתלת שיער בטורקיה מחייבת תיאום ציפיות אישי !

אנשים רבים מהעולם וגם מהארץ בוחרים לטוס עד לטורקיה כדי לבצע שם השתלות שיער, כיום טורקיה הפכה לבירת השתלות השיער הבינלאומית והמוכרת ביותר. אך עדיין קיימות סטיגמות רבות על כל תחום השתלות השיער בטורקיה. כדי לנפץ לכם כמה סטיגמות הכנו לכם רשימה קצרה:

איכות המרפאות בטורקיה: ראשית, חשוב לי לציין שוב שכיום טורקיה היא המדינה המוכרת ביותר בכל מה שנוגע להשתלות שיער ולא סתם היא נחשבת לבירת ההשתלות העולמית. אנשים רבים בוחרים לטוס לטורקיה לבצע השתלות שיער, ולכן אפשר להניח כי טורקיה בעלת ידע רב וניסיון גדול ולא בכדי כבר מעל עשור שטורקיה היא במקום הראשון בהשתלות השיער בעולם והיא זוכה למוניטין גבוה בתחום המרפאות והרופאים.

מחירון: בימינו המחשבה שמה שזול אינו איכותי כבר לא כל כך נכונה, במיוחד בכל מה שנוגע להשתלות שיער. בטורקיה ישנן מרפאות רבות אשר מתמחות בהשתלות שיער, מה שהופך את הזמינות לגבוהה יותר, יש יותר מרפאות ולכן המחירים יורדים ולא בגלל האיכות ובנוסף טורקיה כשלעצמה נחשבת מדינה זולה לכן גם הרפואה שם זולה יותר.

מה הפך את טורקיה לבירת השתלות השיער העולמית?

אחת הסיבות מדוע ישראלים רבים בוחרים לטוס לטורקיה כדי לעבור שם השתלות שיער היא משום שטורקיה זוכה למוניטין גבוה מאד בתחום. בטורקיה תמצאו אופציות רבות של הליכי השתלות שיער לעומת האפשרויות המצומצמות הקיימות בישראל.בשום אופן לא לכתוב משפט כזה זה לא נכון בטורקיה האופציה להשיב את הביטחון האישי שלך חזרה לראש היא הרבה יותר ריאלית בגלל המחירים הנוחים שניתן לשלם שם, לעומת מדינות אירופאיות אחרות שהמחירים בהן הוא הרבה יותר גבוה. בנוסף, במחירים הנוחים שטורקיה מציעה למשתילי השיער הם גם זוכים לחופשה נהדרת וזולה. המקום המרכזי ביותר בטורקיה להשתלות שיער הוא איסטנבול, לכן אם באים כמה ימים לפני ההשתלה אתם יכולים להנות מעיר תוססת בעלת מגוון רחב של מסעדות איכותיות, היסטוריה מרשימה ומגוונת ועוד. לכן, טורקיה היא אופציה נהדרת מכמה סיבות, גם מהאופציות הרבות שזוכה להן המטופל, גם ממחירים נוחים מאד וגם מחופשה ברמה גבוהה.

בסופו של דבר השתלת שיער הינו הליך רפואי לכל דבר

כאשר אנו חושבים על הליך של השתלת שיער בטורקיה אנו חושבים על הליך אסתטי בלבד, אך חשוב להזכיר לכם שמדובר בהליך רפואי רגיש ועדין הנחשב להליך כירורגי ובעל תהליכי החלמה ממושכים. חשוב מאד לעבור את תהליך השתלת השיער במרפאה איכותית, מקצועית ומוסמכת שההתנהלות בה נעשית בקפידה רבה. לכן, כאשר אנו בוחרים את המרפאה שבה נעבור את הליך ההשתלה נשים לב לכמה דגשים כמו: שתהיה מרפאה בעלת ציוד חדיש ומתקדם, שתהיה בעלת הסמכה רפואית לביצוע הליך מסוג זה וכמובן דבר חשוב לא פחות הוא חוות הדעת על אותה המרפאה.

להשתלות שיער ישנם כמה סוגים :

הליך FUE: השתלת שיער בטורקיה בשיטה זו היא השתלת השיער הפופולארית ביותר שקיימת בעולם. בעבר הרופא היה לוקח רצועת שיער שלמה מהאזור "התורם" (לרוב זה יהיה החלק האחורי של הראש) לאזור הנתרם. שיטה זו הייתה מלווה בכאבים רבים והייתה דורשת תקופת החלמה ארוכה יחסית ובנוסף, הייתה משאירה צלקת גדולה מאד. בשיטת FUE החדישה יותר, הרופא מלקט כל שערה בנפרד מהאזור ה"תורם" ומשתיל אותה בתוך תעלה קטנה בעובי 1 מ"מ שהוא עושה באזור הדליל, בכך השיער החדש נהנה משורש חזק באזור ההשתלה. הליך זה לא משאיר כלל צלקות משום שלא נעשה כלל חתך רציני. בנוסף, השתלה מסוג FUE נעשית תחת הרדמה מקומית ולכן המטופל לא מרגיש כלל כאב בזמן ההליך.
הליך DHI: השתלת שיער בטוריקה בשיטה זו היא דומה מאד להשתלת שיער בשיטת FUE, ההבדל היחידי הוא בזמן ההשתלה עצמה. גם כאן, הרופא לוקח את השיערות מהאזור ה"תורם" בצורה של כל שערה בנפרד, השוני הוא בדרך בה הוא משתיל אותה. ובעיקר בכך ששיטה זו לא מצריכה גילוח של שיער הראש הקדמי ואפשר לבצע השתלה בינות השערות ללא גילוח כל הראש – שזה םיתרון מעולה בעיקר לנשים אבל גם לגברים עם רעמת שיער מרשימה אך דלילה בקדמת הראש
בשיטה זו הרופא משתמש בכלי שנראה כמו עט. כלי זה פותח "בית" לשורש השערה ובכך נמנע מאיתנו חתכים מיותרים. בהליך מסוג זה כל שערה נכנסת ל"בית" משל עצמה ולא כמו בשיטה הקודמת שהשערות נכנסות לתוך תעלה. בנוסף, על ידי העט ניתן להשתיל את שורש השערה בצורה מדויקת יותר ולקבוע את זווית הצמיחה

מי יכול להבטיח הליך מקצועי?

הדבר הכי חשוב שבוחרים לטוס לטורקיה להשתלה לדאוג שיש לכם אבא ואמא פה בישראל
שאתם יוצאים לבצע הליך משמעותי ויש פה בארץ קליניקה פעילה בפיקוח רפואי שיכול להמשיך ללוות ולפקח ולתת מענה 24/7 לתהליך ההשתלה שלכם מרגע שחזרתם לארץ

במידה ואתם מחפשים אדם אשר יבטיח לכם השתלת שיער בצורה מקצועית ואחראית אתם בהחלט נמצאים בכתבה הנכונה. ״איילת גייר השתלות שיער" תוכל לספק לכם את המרפאה המושלמת ותלווה אתכם בכל ההליך הרגיש הזה גם בטורקיה.

לסיכום:
השתלות שיער בטורקיה הם כבר מזמן הדבר הנכון ביותר לעשות. אנשים רבים מגיעים בכל שנה לטורקיה כדי להחזיר לעצמם את הביטחון והמראה היפה.

אהבתם? שתפו:

מאמרים נוספים:

השתלות שיער בישראל
ופתרונות מתקדמים לנשירת שיער שיקום, שימור וטיפוח
צרו איתנו קשר
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
דילוג לתוכן